Foto bij Chapter 29

We liepen door de gangen naar Bezweringen. Al stonden we wel gewoon te praten wat een grote irritatie voor Hermelien zorgde dat we wat sneller moesten gaan lopen. Wat we ook deden want anders werd ze straks echt boos. Toen we aankwamen zag ik dat iedereen al naar binnen was gegaan en op hun plaatsen zaten, maar dat de leraar en nog niet was. “Gelukkig is hij er nog niet” Zei Ron. “Gelukkig ja voortaan moeten jullie wat sneller lopen” Zei Hermelien vlug en ging ze meteen op haar plaats zitten. En plaatse ik me naast haar. Toen we net zaten kwam Professor Banning binnen lopen.

“Goedemorgen mensen, sorry dat ik aan de late kant ben” Zei hij meteen toen hij de klas in liep. Ik moest over me tafel een beetje kijken, omdat hij nogal erg klein was. “Goed we zullen vandaag niet vele doen alleen door nemen wat we deze komende maanden gaan leren” Zei hij. Ik hoorde dat een paar mensen zuchten dat ze geen les hadden, maar meer moesten praten. Hij praatte van alles en nog wat terwijl ik met Ron en Harry zat te praten en Hermelien aantekeningen zat te maken. Wat wel handig was voor ons dat we een Hermelien alles in 1 hadden moet ik vanavond maar is vertellen tegen haar bedacht ik me opeens. “Gelukkig doen we niet veel vandaag dat zou ik niet verdragen met straks Toverdranken van Sneep” Zei Ron. “Ja gelukkig we hebben ook niet zoveel lessen vandaag” Zei hij. “Waarom?” was mijn antwoord nu. “Er komen mensen van andere scholen voor het toverschool toernooi die word dit jaar in Zweinstein gehouden” Zei hij weer als antwoord op mijn vraag.


Voor mijn lieve nieuwe abbonnees!
Kudoo?!

Reageer (6)

  • Smesty

    Oeeh leuk!! Hihi
    Snel verder!!!!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Fidem

    Omh, een toverschooltoernooi *kijkt blij*
    Dat is zo cool.
    Junelle moet meedoen serieus
    xxxx

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Ohh spannend ^^

    1 decennium geleden
  • Papiliones

    verder :D

    1 decennium geleden
  • Emrys

    Snel verder (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen