Foto bij 37*  We don't know

Ik ben jullie zo dankbaar dat jullie me vandaag in de top 5 hebben gekregen <3

POV Allison Black
De zonnestralen maakte me de volgende ochtend wakker. Ik had weer over Seth gedroomd, alleen nu zag ik hem in zijn menselijke gedaante. Ik was wel heel nieuwsgierig naar wat Jacob tegen Seth had gezegd. Zou hij boos zijn geweest? Ik kromp al in elkaar bij het idee dat hij tegen Seth zou schreeuwen. Ik pakte een mooi jurkje uit de kast en daarna zocht ik er een zwarte legging bij. Met een beetje moeite lukte het me om het zelf aan te trekken. Ik was best trots op mezelf dat het me zonder hulp gelukt was en met een glimlach liep ik naar beneden. Voor ik het wist was ik alweer aan het dagdromen over Seth en opeens voelde ik twee armen om mijn middel. 'Heey Jake,' groette ik hem. 'Heey Alli,' begroette hij terug. Ik begon neuriend brood te smeren en at het daarna aan tafel op. 'Slaapt pap nog?' vroeg ik Jake toen ik Billy nergens zag. 'Uh ja, volgens mij wel.' Hij keek me een beetje nerveus aan. 'Wat is er, Jake?' vroeg ik toen ik genoeg kreeg van de nerveuze blikken. 'Ehm, over Seth, hè?' begon hij twijfelend. 'Ja?' vroeg ik terughoudend. 'Gister toen ik met hem praatte, raakte hij een beetje van slag en is hij het bos ingerend. Ik dacht dat hij wel naar huis zou zijn gegaan, maar Sue belde net om te vragen waar hij vannacht is geweest,' vertelde hij met een blik waar de spijt van af te lezen was. Mijn wereld stond stil en de boterham gleed gewoon tussen mijn vingers door. 'Ze weten niet waar hij is?' vroeg ik ongelovig. En Jacob schudde zijn hoofd. Ik stond abrupt op en liep naar de deur. 'Wat ga je doen?' vroeg Jake. 'Ik ga hem zoeken,' antwoordde ik vast beraden. 'Waar?' Daar dacht ik even overna. 'Op de plek waar ik heen zou gaan,' antwoordde ik toen. 'Maar het is gevaarlijk om alleen door het bos te gaan,' zei Jacob bezorgd. 'Ik ga niet door het bos, maar ik ga wel alleen,' verzekerde ik hem. Hij leek te begrijpen dat ik alleen wilde gaan maar hij bleef bezorgd. 'Als hij daar niet is kom ik gelijk terug, beloofd Jake.' Toen knikte hij maar en zo snel als ik kon liep ik naar het strand toe. Ik liep naar de hoogste rots toe, hij was niet geschikt om klif te duiken want een deel daaronder stak veel te ver uit, maar het uitzicht was er prachtig. Ik liep zo snel mogelijk via een pad omhoog en eenmaal daar zag ik op de punt van de rots de perfecte jongen uit mijn dromen zitten. Hij had me niet gehoord want hij staarde alleen voor zich uit. Ik liep naar hem toe en legde toen mijn hand op zijn schouder. Er ging een siddering door mijn lijf, het leek wel of er een elektrische schok ontstond als ik hem aanraakte. Hij schokte ook lichtjes en draaide zih toen snel om. 'Allison.' Was het enige wat hij zei. Maar mijn naam uit zijn mond klonk als een kerstochtend vol cadeaus, ik kan het niet anders omschrijven. 'Seth.' Ik stak mijn hand uit als teken da hij op moest staan. Hij pakte mijn hand vast en de vlinders in mijn maag sloegen weer op hol. Ik kon alleen maar glimlachen toen hij voor me stond en nog steeds mijn hand vast hield. 'Iedereen is bezorgd om je,' fluisterde ik zachtjes tegen hem. 'Allison, het spijt me zo dat ik je pijn...' Maar ik onderbrak hem al door mijn vinger voor zijn lippen te houden. 'Hoeft niet, ik neem het je niet kwalijk dus moet jij dat ook niet doen,' verzekerde ik hem en ik wist dat mijn ogen dezelfde overtuiging utstraalden. 'Maar,' wilde hij me nog tegenspreken. Maar nog voor hij verder kon praten was ik op mijn tenen gaan staan en drukten ik mijn lippen op de zijne. Er leek wel een bom te ontploffen in mijn buik, nog even en ik zou opstijgen van geluk. Niets anders bestond nog, alleen Seth en ik. Hij legde zijn hand teder tegen mijn gezicht aan en zijn andere hand legde hij op mijn onderrug. Een van mijn handen lag in zijn nek om zijn gezicht bij dat van mij te houden en mijn andere hand haalde ik door zijn haar. Zijn adem rook naar een soort mix van chocolademelk, zeelucht en bosdauw, het rook heerlijk. Langzaam sloot ik de kus af en ik haalde mijn handen weer van hem af. Zijn hand bleef op mijn wang liggen en de andere hand pakte de mijne vast. 'We moeten terug, je moeder maakt zich vreselijk veel zorgen,' fluisterde ik zachtjes tegen hem. Hij knikte. 'Maar eerst nog even dit,' fluisterde hij met een stem die ik niet anders kon beschrijven dan sexy. En hij drukte zijn lippen even zachtjes tegen de mijne. Het was een heel teder kusje, maar het was vooral heel, heel erg lief.

Reageer (12)

  • Raesvh

    Coewl (krul)
    Snel Verder Jij ~!:8

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    ooooh geweldig, snel verder gaaan jij!

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    leuk!!
    heeel snel verder!!
    zorg maar voor heel veeel leesvoer want ik lig ziekjes in bed(huil)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

    is wel duidelijk genoeg hea xD!!

    net zoals iedereen, ik ben echt dol op dit verhaal!!!

    je schrijft echt ontzettend goed!!!

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    aaaawh sweet!
    snel verder(H)
    Love It(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen