Foto bij Part 5

Part Five

Ik schrik wanneer ik een harde trek aan mijn haren voel. Kwaad kijk ik het meisje aan. Voordat ik het weet, heb ik haar keihard tegen haar buik aangetrapt. Plotseling staan er 2 meisje voor me, die me dreigend aan kijken. ‘Faith?!’ ‘Ja.’ ‘Ik haat je.’ ‘Hou ook van jou.’ Een kleine grijns kan ik niet onderdrukken. Plotseling hoor ik een hard geluid. Snel doe ik mijn handen voor me oren. Een paar beveiligingsmannen duiken uit het niets op. Ik voel hoe één van die klerenkasten mij aan mijn arm vastpakt. Ook hebben ze Faith en twee van die huppelkutten vast. ‘Laat me los oetlul!’ Ik zie hoe Faith wild tegenstribbelt. ‘Nu meekomen.’ brult de man in mijn gezicht. ‘Gjesus, nooit van kauwgom of tandpasta gehoord?!’ Achter me hoor ik iemand grinniken. Ik draai me om en zie Faith grijnzen. Ik grijns terug en knipoog snel naar haar.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Conclusions

    Lachwekkend :"D
    Oke, wacht, ik krijg maar geen mailtjes van Q, zou er bij de volgende misschien een bericht in gb kunnen komen?
    Nu kwam ik er achter dat ik geen mailtjes kreeg, en controleerde ik al de series die ik maak voor een nieuw deeltje.
    Danke Schön.
    Groetjes Daantje (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Breakfast

    Whiiiii!! Dit deeltje was zo geil! (=

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen