... Even ter info in plaats van dat Jacob is ingeprent met Renesmee is het embry vanwege bepaalde redenen verder op in het verhaal
Xxx
Is vergeet niet de kudoknop te killen



Herschreven :)

Ik keek Rose even aan en keek daarna Rosalie aan alsof ze net had verteld dat mijn oma de tour le France ging fietsen. Ik bedoelde maar, ik wist dat ik blond was maar dat betekende niet dat ik alles gewoon maar geloofde. Ik keek om me heen en zag dat ze echt serieus waren. Dus ik en Rose keken elkaar vaag aan. 'Sorry hoor maar ik ben niet helemaal dom' zei ik nog steeds zwaar in shock. En in plaats van dat zij in lachen uit barstte keken ze ons aan alsof wij degenen waren die zojuist hadden gezegd dat we hun dochters waren. 'Oke stel dat wat jullie vertellen waar is hoe komt het dan dat jullie er uit zien alsof jullie vijf jaar ouder zijn?' vroeg ik. Rosalie keek me onzeker aan en begon te vertellen 'Ik weet dat het heel ongeloofwaardig klinkt, maar het is echt zo. Heb je wel eens het verhaal van de koude mensen gehoord? Ze hebben een krijtwitte huid en meestal rode ogen verder zijn ze boven natuurlijk mooi. Ze leven op mensenbloed.' Ik rilde ondanks dat het echt niet koud was in de Porsche Cayenne, maar ik herinnerde me het verhaal wel, mijn moeder vertelde het me al van jongs af aan, dat ik moest uitkijken voor de mooie mensen met rode ogen. Het was een oud verhaal dat wel eens op familie avonden verteld werd. Ik wist nu zelf niet meer wat ik er van moest denken. 'Ja dat zijn een stelletje bloedzuigers die hele dorpen uitmoorden. Maar wat heeft dat met jullie te maken?' zei ik hard. Rosalie kromp lichtelijk ineen zoals een klein kind dat werd betrapt op het stelen van een snoepje. 'Dat klopt deels, maar er zijn ook vampiers die geen mensenbloed drinken maar dierenbloed. Wij zijn van zulke vampiers.' zei ze terwijl ze wat onzeker mijn reactie afwachtte. Ik keek haar angstig aan. ' Maar... Hoe...dat is toch niet mogelijk vampiers zijn moordlustig en eng gewoon niet aardig en leuk!' zei ik nog steeds ontzet. Ik nam diep adem. Er klopte iets niet aan hun verhaal, als zij vredelievende vampiers waren hoe konden ze dan baby's krijgen? 'oke dat zou sommige dingen verklaren' zei ik zo rustig mogelijk, terwijl Rose bijna begon te hyperventileren. 'Maar hoe verklaren jullie dan het feit dat wij geboren zijn?' Nu nam Emmet het woord 'kijk als een bij heel veel houdt van een bloem...' begon hij. Maar hij werdt onderbroken door zijn nichtje. 'Iew dat heb ik al gehoord en dat was al een kwelling laat staan dat ik het nog een keer van jou wil horen!' Emmet begon te bulderen van het lachen en de hele auto begon te schudden. 'Haha' zei ik droog' ik bedoel hoe kunnen jullie kinderen krijgen als vampiers?' 'Nou dat is een beetje moeilijk maar ik zal mijn best doen om het uit te leggen. Er zijn meerdere vampiers die graag nog kinderen zouden willen maar omdat ons lichaam is soort van bevroren kan dat niet meer. Ondanks dit alles wou ik toch nog graag mijn eigen kind. Dus zijn Emmet en ik op zoek gegaan naar mythes over vampieren die wel kinderen hebben gekregen. Zo zijn we gestuit op een verhaal van heksenbloed, het klinkt heel vies maar het schijnt dus een magische werking te hebben op vampieren. Er zijn velen verschillende vazen met dit bloed verspreid over de wereld met velen ook een verschillende werking. Wij hebben na een lange zoektocht een vaas met de werking dat een vampier voor een jaar mens kan zijn. En aangezien om een of anderen reden het mannelijk geslachtsstelsel bij vampieren nog wel werkt, werd ik een jaar mens en was ik na een maand zwanger, en op wonderbaarlijke wijze heb ik de geboorte van een prachtige tweeling overleefd. Wat heel bijzonder is aangezien Renesmee haar moeder bij de geboorte moest worden veranderd om het er levend vanaf te brengen.' legde Rosalie uit. 'Maar we konden jullie niet houden vanwege... um minder vredelievende vampiers. Maar nu is het weer veilig voor jullie dus konden we jullie halen.' Ik begon het door te krijgen. Ik was dus deels vampier had een vader die net een grizzlybeer was en een topmodel als moeder. Tuurlijk super normaal om mee te maken als je amper zestien bent. Ik keek naar Rose en die zit met net zo'n vage blik op haar gezicht als ik. 'Maar hoe zit het met Renesmee?' vroeg ik aan Rosalie. 'Zij is de dochter van mijn soort van broer wij reizen als groep en zien elkaar als familie.' zeit ze. 'Oke en met hoeveel zijn jullie dan?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Nou er staan nog zes vampieren te wachten bij het vliegveld en een weerwolf' zei ze. 'Een weerwolf?' vroeg Rose verbaasd. 'Ja mijn vriendje embry!' riep Renesmee blij. 'Zijn er ook nog andere mythische wezens waar ik van op de hoogte moet zijn?' vroeg ik sarcastisch. Rosalie deed of ze heel diep na dacht' uuuuhm, nee ik geloof het niet. Ow kijk we zijn er.' Ik keek naar buiten en zag zeven boven natuurlijke mensen staan. Yeah ofcourse...

Reageer (3)

  • Frederique95

    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Unbroken13

    god zij dank! Het is embry en geen jacob! Pfffiew! Haha snelo verdero! Xoxo

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    hahah super!
    snel verder(H)
    Love It(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen