Foto bij Hoofdstuk 200

200.
O.o
- Sprakeloos. -

:'D



Deze is extra lang, voor alle mensen die het tot dit deel hebben uitgehouden. Ik heb diep respect voor jullie. _O_

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (34)

  • WildDreamer

    Man, je bent echt tot de 200 gekomen :9~
    En je dacht eerst dat het maar ongeveer zestig hoofdstukjes zouden worden, of niet? Nou, je hebt nu drie keer zoveel geschreven, en ik ben trots op je!
    Wauw, ik volg dit verhaal al sinds hoofdstuk 16 of 17, weet je. Volgens mij was ik een van je eerste lezers, of niet? En toen zette ik het in de spotlight en kwamen er veel meer mensen bij, en toen kwamen er gestaag nog meer mensen bij, toen iemand anders het ook nog een keer in de spotlight zette (ik weet niet meer wie) en je nu 114 abo's hebt ofzo. Weet je dat je best gauw schrijft? Dit verhaal is ergens in augustus of zo begonnen, dus je hebt denk ik gemiddeld meer dan één hoofdstukje op een dag geschreven.
    Oke, dat was het gewauwel over de geschiedenis van dit verhaal en dat soort dingen. Nu over dit stukje:
    OH MY !@#$%^&*() !!!!!!! Wat een *********************!
    o.O
    Echt, ik ga ze eigenhandig vermoorden en dan scheur ik ze in stukjes en doe ze in een grote pan, waar ik nog wat worteltjes en andere dingen bij in gooi om er een lekker smaakje aan te geven, en natuurlijk ook nog wat kruiden en pepers. Of nog beter, ik vertel Scorpius, Albus, Roos en James waar ze Lily gevangen hebben gehouden en laat ze mij volgen naar het plaats delict, waar we met zijn vijven Lily kunnen bevrijden! Alleen weet ik ook niet precies waar ze is, alleen dat de anderen het goed geraden hebben door te zeggen dat ze in het Verboden Bos is.
    En oh god, wat heeft Pulpers hiermee te maken? Ik heb er echt heel lang over na lopen denken, maar ik kan niets bedenken. EN WIE ZEI HIER DAT ZE EEN BEETJE INSPIRATIELOOS BEGON TE WORDEN?
    Je bent je inspiratiebom nog lang niet kwijt, zie ik. En daar wil ik meer van proeven, want ik wil dat het allemaal goedkomt en dat Scorpius Lily redt op een romantische manier terwijl hij Pulpers naar Azkaban stuurt en Serpent en die gasten in de kerkers worden opgesloten. En dan gaan ze trouwen en heeft dit verhaal een gelukkig einde (flower)
    Weet je, ik denk dat ik er maar eens mee ga stoppen, straks kraam ik nog meer onzin uit. Maar dit moest gewoon even een wat langere reactie worden, om een soort van feestje te geven voor het feit dat je de 200 ruim voorbij gaat gaan! Toch? :'D
    Verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Aliah

    OMG O.O Snel verder (Y)

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Oke. Tijd voor het vervolg op mijn reactie van daarnet.
    Wat ongelofelijk ubersupermegaspannend!!!!!!!!!!
    Zou je aub snel verder willen gaan?
    Terwijl jij schrijft, doe ik iets anders MUHAHAHAHAHAHAHA*schurkenlach*

    *Verschijnseld met haar net gekochte toverstok waarmee ze van plan was Scorpius te vermoorden toen hij het uitmaakte naar Zwijnsveld.
    Zorgt dat met een spreuk haar toverstok in de richting van Pulpers wijst. Loopt die richting uit.
    Als ze haar ziet, pakt ze haar Zwitserse zakmes uit haar zak, en snijdt in Pulpers' nek.
    Pulpers:"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH"
    Ik:"MUHAHAHAHA"
    Pulpers *Pats. Boem. Dood.*
    Ik: "YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYY!!!!!"
    Serpent:"Wie ben je en wat doe je hier?"
    Ik: "Ik ben de dood en ik kom je halen. En die vriendjes van je ook. AVADA KEDAVRA! AVADA KEDAVRA! AVADA KEDAVRA!"
    Serpent, Donderman en die andere: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!"*Pats. Boem. Ook dood.*
    Lily: "Wow. Je hebt me gered. Hoe kan ik je ooit bedanken."
    Ik:"Ik heb wel een ideetje."
    *Scorpius, Albus, Roos en James komen aanrennen.*
    James:"Wow. Je bent fantastisch! Je hebt mijn zusjes leven gered. Kan ik iets voor je doen om je terug te betalen?"
    Ik:"Kus me."
    James:"Eeeeehh...oké..."
    *Hij buigt naar voren en kust me*
    Suzanna:"JAMES! WAT..."
    James:"Het spijt me dat je er zo achter moest komen, maar ik houd nu van haar."
    En we leefden nog lang en gelukkig.*

    Trouwens...I(H)your story! So write please fast on!!!!!

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    Oké, ik ben hier eigenlijk nog lang niet, dus ik ga zometeen (haha, als je tussen zome en teen een r zet, staat er zomerteen!!!:P) eens wat harder doorlezen, maar ik heb de groene kudo knop al iets te vaak aangerand(elke dag als ik hier ben blijf ik klikken)(derde dag, yeeey!!!)
    Maarruuhh...zou u alstublieft heel erg snel door willen gaan, want ik ben ziek, en anders heb ik straks niets om te doen(behalve dat o zo leuke huiswerk)SARCASMEEEE!!!!
    Dus alstualstualstublieffff!!!!!
    Je deed er ook een keertje eentje speciaal voor RoseMalfoy, dus ik hoop dat de volgende speciaal voor mij wordt(A)
    BTW. I (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)Your story YEEY! Nu randde ik de rooie hartjes knop aan ipv de groene kudo knop
    Hé, ik heb een nieuw mailtje.
    *kijkt wat er in staat*
    Hij is van mijn moeder. En mijn reactie: :|
    Het onderwerp: Hoe gaat het nu.
    Daarna. Kus mama.
    Daarna. De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is
    uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht
    ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct
    te informeren door het bericht te retourneren.

    Daarna. This message may contain confidential information and is intended exclusively
    for the addressee. If you receive this message unintentionally, please do not
    use the contents but notify the sender immediately by return e-mail.


    Oke, dit wordtt een onzin bericht.
    Ik ga straks een reactie schrijven die betrekking heeft tot de tekst van dit hoofdstuk, maar nu niet, want ik loop errug achter(ben bij H142)
    Maar iig. Vlug doorgaan, aub!

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    O.oo I soo didn't see that one coming..

    200!! :D

    Snel verderr! <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen