Mijn ogen openen zich en ik kom overeind. Waarom was mijn lichaam zo zwaar? Langzaam kijk ik rond en merk Jile in de hoek van de kamer op die op Flynn's schoot sliep. Zodra Flynn mij opmerkt glimlach ik naar hem en kijk dan naar Tony die voor het raam stond. 'Tony.' Fluister ik en zie hem wild omdraaien. 'Ayanna.' Brengt hij uit en staart me even aan met een verbazing in zijn ogen. Wanneer hij voor me staat omhelst hij mij waardoor ik ook meteen weet waarom ik me zo raar voelde. Ze hebben mij weer in mijn poppen lichaam gestopt. 'Waarom Tony?' Fluister ik en laat hem los. 'Er was iets waardoor het, jou..het lichaam het niet accepteerde. Maar ze hebben je niet in je originele lichaam verplaatst.' Fluistert hij terwijl hij langs me komt liggen. Ik kijk naar mijn handen die er gewoon uit zien als van een mens. 'Sommige delen hebben ze mechanisch weten te maken terwijl andere delen 'human-like' zijn. Dit hebben ze al eerder op mensen toe gepast, dus het moet werken.' 'Maar ik ben al, ik weet niet hoelang, geen mens meer geweest Tony. Wat nou als dit ook niet werkt? Mijn originele lichaam zullen ze wel op de haard hebben gelegd.' Tony strijkt sussend langs mijn hals en trekt me tegen zich aan. 'Dit werkt wel, ik weet het zeker.' Fluistert hij in mijn oor. Zijn zachte aanrakingen maken me weer moe en het duister grijpt me vast terwijl het mij meeneemt naar de dromen wereld.

'Waarom nou?Waarom mama?!' 'Ik weet het verdomme toch ook niet?! Ik heb er verdomme ook niet voor gekozen dat het zo zou lopen!' Wilde stemmen kaatsen rond en zijn moeilijk te plaatsen door het echo geluid dat er aan vast zit. 'Ik wil terug naar de tijd dat alles nog normaal was en voordat mijn vader mama vermoordde! Mama was tenminste lief!' Hoe harder deze stem gilt en over de vader en moeder schreeuwt hoe duidelijker het wordt. 'Ben blij dat ik voor je wil zorgen verdomme! Alsof Flynn er het geld voor kan opbrengen! Of wil je liever naar je vader die net vrij is?!' 'Hou op! Hou op!' Tony en Jile. Er was iets mis, maar wat? Een vage beweging trekt me mee en zie dan de omtrek van Jile die geknield voor een laag bed zit. 'Mama..' Hoor ik zijn stem die nu zo kwetsbaar klinkt. 'Wordt alsjeblieft wakker mama. Niemand kan van mij houden behalve jij. Zelf Tony is niet meer aardig tegen mij, papa is vrij gelaten en Flynn kan het geld niet opbrengen om ook nog voor mij te zorgen. Ik ben bang mama, bang dat Tony mij wegbrengt naar ik weet niet waar. Bang dat papa mij komt halen.' Zijn stem liet me huilen en ik schreeuw, maar hij hoort me niet.

Reageer (1)

  • Hopefulness

    =(
    MEH. Ik heb tranen in mijn ogen =(
    Verder please!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen