011 Paranormal Activity
Kort, i know maar ik ben nu bijmijn meme maar als ik veel reacties krijg krijgen jullie miss nog een deel
Kom maar op met die reactiess !! :P:P:P
@SarahCullenX ; Jammer dat je ziek thuis ligt khoop dat je je hierdoor beter voelt Ik ben niet bang van je kip hoowr en inderdaad een lange reactie :)
Enjoy ...
Kom maar op met die reactiess !! :P:P:P
@SarahCullenX ; Jammer dat je ziek thuis ligt khoop dat je je hierdoor beter voelt Ik ben niet bang van je kip hoowr en inderdaad een lange reactie :)
Enjoy ...
Jacob p.o.v
Ik nam gretig de brief en keek er eens naar.
'Hé Jacob heeft iets gevonden!' riep Edward door het huis. Het was een oude brief dat kon je zien. De rest kwamen ook binnen wandelen, en keken me aan.
'Doe hem open dan' zei Alice opgewonden, ze zag er net uit als een klein kind als ze zo stond te springen.
'Lees het voor' zei Rachel toen ze zag dat ik aanstalten maakte om hem open te maken. Ik opende hem helemaal, ik begon het luidop voor te lezen
Aan de persoon die dit ooit zal vinden...
Vast heb je het dagboek van Miss Pierce al gelezen. Veel aanwijzingen maar geen uitleg. Die ga ik je nu vertellen. Ten eerste heb ik over Miss Pierce een spreuk gesproken die haar kan beschermen. Ze zal niet sterven maar het zal wel zo lijken. Ze zal in een diepe slaap vallen als ze vermoord word. De ene helft van de ketting helpt haar om niet te vergaan. Daarmee bedoel ik dat de halve ketting zorgt dat haar lichaam niet gaat wegsterft of wegrot. Zo zal ze beschermd zijn. De andere helft heeft haar paard Quiwi Villers mee. De twee delen zijn ook onderverdeeld haar paard heeft het deel van onsterfelijkeid en zij draagt het deel van bescherming. Je moet ze samenbrengen om haar te wekken, maar dat is niet het enige. Om een spreuk op te heffen is er een ding in de hele wereld die echt alles overwint. Zo kan je haar helemaal ontwaken. Miss Pierce zal je helpen om de weg naar haar lichaam te vinden.
Vriendelijke groeten, Emily Bennett
Reactiess?? <33
Reageer (8)
Oe, ware liefde overwint!!!!
1 decennium geleden<3
echt cute!
1 decennium geledensnel verder(H)
Love It(H)
omg omg omg snel verder!!!!!! heb alles gelezen vandaag en ik kon niet dtoppen! snel verder i love jacob en katherine verder verder verder kudo kudo kudo
1 decennium geledenOMG, ze moet gewekt worden!
1 decennium geledenaaahhh, snel verderrr x
De heks heeft toegeslagen;)
1 decennium geledenVedawh, en hoe zit het met de heks?
Ghehe ik ben gemeen.
Vedaaaaawh.
Trouwens.
@SarahCullenX & LannekeT.
wie is er nou bang voor een kip?????
Huh?! Ik wel:) die snavels zijn zo lang, en scherp en engig!(isdaeenwoord???)
xxWiltedRose