Foto bij [55] You and your balls

Mistakes zei op 8 maart 2011 - 22:06:
Een antivampier beweging met vamps in???
Moest er niet op sommige plaatsen demon ofzo staan want ik kan niet meer volgen, dit is weer een beetje TVD, maar daar ben ik verslaafd aan dus dat is geen probleem voor mij!!
<3333333333333333333333333


Ik quote:
De GGJV is opgericht door Jonathan N. Davids, om de demonen overheersing de kop in te drukken.

En inderdaad, in de zin "Het is opgericht in 1600 en bevatte in 1800 meer dan 500 vampierfamilies, heksenfamilies en weerwolven roedels die meevochten in de strijd tegen de demonen." hoorde demonen te staan.
Het spijt mij voor de verwarring! Maar ik zie niet, wat dit met TVD te maken heeft.
Ik verzin dingen puur uit mijn eigen verbeelding (A)

Als de demonen daar lucht van krijgen...
Zijn we gaar.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Cresseyde

    Inderdaad wat vamp666 zegt.
    <3

    1 decennium geleden
  • Lexicologie

    in seisoen 2 van TVD (the vampire diaries, toch?(Y)) vinden Stefan en Elena een geheime kamer vol met staken en andere wampens om vampieren te doden in het vakantiehuisje van elena's ouders :P (lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen