2
‘JUSTINE!’Hoor ik haar mooie stem en mijn kamerdeur vliegt open. Ik klap snel mijn laptop dicht en probeer haar zo emotieloos mogelijk aan te kijken. ‘Audrey! Don’t call me like that!’ Ze ploft naast me op bed neer op haar rug en kijkt me fronsend aan. ‘Huh?’ Is haar geniale antwoord. Ik zucht en zet mijn laptop naast me neer. ‘Noem me niet zo..’ Mompel ik en laat me ook achterover vallen en staar naar het plafond. ‘Maar Justine.. ik noem je altijd zo!’ Ik draai mijn hoofd naar haar toe en kijk haar boos aan. Ze blaast een bruine pluk uit haar gezicht en kijkt me dan met een gek gezicht aan. ‘Je bent gek weet je..’ Lacht ze. ‘Het is niet grappig Aud!’ Sis ik. Ze krijgt een nog grotere grijns op haar gezicht dan ze al had. Jeez. Ik wist niet dat- dat kon.. ‘Is het eindelijk gebeurd? Ooh shit! Ik moet maandverband halen! Of wil je liever tampons? Je mag ze ook van mij lenen!’ Roept ze en bijt op haar lip om haar lach in te houden. Sexy. Opeens schiet ze in de lach en valt van het bed af van het lachen. Ik bijt hard op mijn lip. Zelfs mijn beste vriendin maakt zulke grapjes.. Ik bijt zo hard op mijn lip dat ik bloed proef. Haar harde en mooie lach vult nog steeds de kamer terwijl ik moeite heb om mijn tranen in te houden. Voorzichtig ga ik van het bed af en loop zachtjes de kamer uit zodat ze niet opmerkt dat ik er niet meer ben. Was ik maar nooit beroemd geworden..
Reageer (4)
GAY
1 decennium geledenAhww. Als ze een beste vriendin is moet ze toch weten dat hij verdrietig is? Grr. Maar verder!
1 decennium geledenAbo.....
1 decennium geledenzodat je zeker antwoord op mijn vraag : waarvoor staat 'MJ' ?
Awhh arme bieber
1 decennium geleden