@Maritt Overbeek


Met Justin in mijn achterhoofd jengel ik vrolijk mee met de muziek die door de auto galmt. Blij dat ik eindelijk het ziekenhuis uit ben én blij dat Justin me gewoon zo ineens aansprak. Nooit gedacht dat hij dat zal doen. En ik zelf zou het al helemaal niet gedurft hebben op hem af te stappen. Justin Justin Justin, dreunt het maar in mijn hoofd. Ik ken hem niet eens écht goed ofzo, maar hij is echt lief. Wat zal ik graag willen dat hij mijn vriendje is zeg.. "En nu het liedje van Justin Bieber, Baby!" hoor ik een mannenstem door de radio heen zeggen. "JAAAA!" gil ik blij en ik jengel nog harder dan daarnet met de muziek mee. "BABY BABY BABY OOOHHHH!" Lachend kijkt mijn moeder me aan. "Haha, je bent wel erg blij hé?" zegt ze grinnikend en ik knik instemmend. Kate kijkt me lachend aan en legt haar hand op mijn knie. "Ik ben blij dat je weer vrolijk bent!" probeert ze boven mijn zangkunsten uit te brengen en ik knik even kort dat ik het gehoord heb maar zing weer meteen uitbundig mee met het liedje. Als hij afgelopen is roep ik naar de radio: "Nog een keer!!" Maar die verdomde radio verslaggever hoe je het ook noemt xd luistert niet en gaat gewoon door met het volgende liedje. "Ahhww.. waarom nou niet?" jammer ik, maar dan komt er een ander liedje die ik heel leuk vind en zing ik daar maar weer mee verder.

Reageer (2)

  • ILuffJB

    Leuk Hoofdstuk!!!(lol)
    .Snel Verder. <3

    1 decennium geleden
  • CRIZZY

    HAHAHHA leeuk, ik zie al voor me hoe zij zingt XD. vERDEER

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen