Foto bij WS ~ 11

(Bill)

De situatie werd er niet beter op en het ergste was dat het nooit ‘goed’ geweest was. De tour hielp niet. We gingen er ons niet beter door voelen en het was ook geen afleiding. Het was een verplichting, iets wat we door Nyr deden. Want elke avond, elk concert gaven we beiden voor haar. Omdat we haar misten, haar terugwouden, haar hier bij ons wouden.

Nieuws kwam er al lang niet meer. De politie beweerde dat ze bleven zoeken, iets waar Tom en ik niet veel van geloofden. Na een halfjaar hadden ze het blijkbaar al opgegeven. In elke nieuwe stad kwamen we nieuwe mensen tegen, ontdekten nieuwe plekken en overal toonden we haar foto. Hopend op iemand die haar gezien had.

Mama, Gordon, David, Silke, Georg, Gustav. Iedereen dacht dat het beter ging. We ontkenden het niet, we wouden hen gewoon niet ongerust maken.

Iedere avond als ik alleen was op mijn hotelkamer of in de tourbus las ik de citaten die ze aanduidde in haar boeken. De meeste kende ik al vanbuiten, maar altijd was het alsof ik een stukje van haar las. Ik sliep met de veel te grote trui die zo op luie dagen aandeed onder mijn kussen en onder de handschoenen of polsbandje die ik aanhad droeg ik haar leren gevlochten bandje.

Ik staarde naar mezelf in de spiegel en hoopte dat Nathalie* genoeg make-up bij had vandaag om die wallen te verstoppen.

*Nathalie Franz: Make-up Artist Tokio Hotel


Een beetje een saai deel, Entschuldigung (= <3

Reageer (5)

  • SilverSoul

    Mag ik je 1 kleine tip geven? (:
    Wouden zijn van die grote bossen, zoals oerwouden.
    De verleden tijd van willen is wilden. Bijvoorbeeld:
    "Omdat we haar misten, haar terug wilden, haar hier bij ons wilden"

    In normale sprekerstaal zeggen we vaak: "Ik wou(wilde) dat ik dat kon" of "Dat wouden(wilden) wij ook" Wat tussen haakjes staat is dus goed. Wou/Wouden is grammaticaal fout maar omdat we het 'gewend' zijn merken we het zeg maar niet eens terwijl het eigenlijk geen goed Nederlands is (:

    Ik wil je hier btw niet mee aanvallen ofzo! Het is als tip bedoeld. Ik lees je verhaal erg graag en zit vaak te springen om een nieuw deel x').

    Xxx Moon

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    verderrr!

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    snel verderç
    x

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Owhh, ik vind het zo zielig.
    Khoop echt dat ze haar nog snel vinden!!
    'jankjank xd
    snelverder!!(H)

    1 decennium geleden
  • NalaNorman

    geweeeeeeeeeeeeeeldig!

    jij kan echt ongelofelijk goed schrijven, daar mag je echt trots op zijn!


    ik wacht op het volgende deel!

    xxxxx.(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen