Foto bij WS ~ 10

(Bill)

-Vier maanden later-


Mijn borstkas raasde op en neer en het zweet druppelde van mijn voorhoofd. Tom lachte breed toen ik hem ongelovig aankeek en lachte. Ik kon de energie die door mijn lijf gierde niet omschrijven.

Mijn ‘Danke schön!” galmde luid door de boxen van Oberhausen. Tom kwam aan lopen en boog zich naar me toe.

“Voor Nyree,” zei hij zacht en begon de eerste noten van ‘Thema Nr. 1’ te spelen. De fans sprongen op en neer en zongen luidkeels de tekst mee. Alsof ze dit àllemaal voor Nyr deden.


Ik wist niet waar ik die energie vandaan bleef halen, maar het voelde goed. Het deed me helemaal opleven. Mijn blik kruiste met een meisje op de eerste rij.
Haar ribben waren tegen de hekken gedrukt en ze staarde ongelovig in mijn ogen, haar lippen zongen als vanzelf de woorden mee.

Ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Haar haren hadden diezelfde donkere roodkoperen kleur als Nyr de hare, ze lachte even stralend.

Het concert verliep foutloos. Tom kon niet ontkennen dat hij had opgemerkt waarom ik even van slag was door het meisje op de eerste rij.

“Geweldig gedaan jongens!” riep Silke toen we door de gang van de backstage naar de welnessroom liepen.

Ik zakte helemaal uitgeput neer op de sofa. Tom gooide een handdoek en een flesje water voor me naast me neer. “Ik zag haar ook,” zei hij, zijn ogen veranderde.

“Ik mis haar zo,” antwoordde ik en verborg mijn gezicht in de handdoek.


Meteen twee online. Ik had een geweldige dag, maar ik ben pokkemoe en daardoor ben ik extra week voor lieve reacties ;D Hoe meer kudo's en reacties, hoe sneller ik post.
Liiiefs, Elke

Reageer (7)

  • xSerena

    arme jongens...


    (H)

    1 decennium geleden
  • dolovebill

    snel verdeer;)

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    Awh, echt ik hoop dat ze snel terug is.
    Want dat ze er na 4 maanden nog niet is.
    Kvind het een beetje zielig. :P
    Snelweiter!(H)

    1 decennium geleden
  • Mikrokosmos

    ik vind het zielig voor hun :(
    snel verderr

    1 decennium geleden
  • Raveness

    was het haar??

    snel verder!!

    (Y)(H)(H)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen