Foto bij 86

Waarschijnlijk komt er morgen geen deeltje omdat ik te weinig tijd heb en veel te veel toetsen.

Een jongen die niet Jake was. Tenminste niet mijn Jake. Hij had bruin, krullend haar. De jongen hield de deur voor ons open. Bang liep ik achter Sophie aan. 'Dat is Jake niet.' Fluisterde Sophie zacht. De kans was dus nog steeds groot dat het wel mijn Jake was. Ew. Mijn Jake. Dat klonk zo... Laat ook maar. Ik liep achter Sophie naar de woonkamer, en de jongen liep achter mij. 'Hey!' Zei Sophie vrolijk. Een jongen met blond haar zat op de bank en keek op. Mijn mond viel open van verbazing. Bij Jake gebeurde hetzelfde maar hij herstelde zich heel snel. 'Hey.' Zei hij met een grijns. Ik deed mijn mond dicht. Ik liep achter Sophie aan en ging naast haar zitten. 'Jake, Ian. Dit is Jessica. Jess, dit zijn Jake en Ian.' Stelde Sophie ons aan elkaar voor. 'Hey.' Zei Ian - de jongen die open deed - beleeft en Jake knikte alleen maar. Waar was zijn stoere gedrag? Waarom zei hij niet dat we elkaar al kende? Waarom niet? Moest ik het al doen? Ja, anders kon ik Sophie niet waarschuwen. 'Ik ken Jake al. Ik had hem ooit ontmoet, paar weken geleden.' Zei ik. Sophie keek me verrast aan en Jake keek me boos aan. Geweldig dit. 'Ow, echt waar. Zo gaaf.' Zei ze vrolijk. 'Ja, we hebben elkaa een paar keer gezien en gesproken. Maar niet echt heel erg vaak.' Ging ik verder. 'Zo gaaf.' Zei Sophie weer. 'Ik ga even wat drinken halen. Wat willen jullie dames drinken?' Vroeg Jake en stond op. 'Cola.' Zei Sophie. 'Hetzelfde.' Zeiden ik en Ian tegelijk. Jake liep weg en niet veel later trilde mijn mobiel. Alsjeblieft ga naar het "toilet" want ik MOET je even spreken. Jake. Ik stopte mijn mobiel weg. 'Uhm, Ian? Waar is het toilet?' Vroeg ik.

Reageer (5)

  • Zaynstagram

    Oeh wat zou hij moeten zeggen?

    Xoxo'

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    HIJ GAAT DR VERKRACHTEN MUHAHAHAA.
    Nee grapje.
    I love it. <3
    En we'll wait.
    OOOOKAL HEB IK VAKANTIE HAHAHAHAHAHA.
    SNel verder<3

    1 decennium geleden
  • Glow

    WAT? OMG, snel verder <33
    I have to knoww! O:

    1 decennium geleden
  • Comfort

    Aah!! Ik wil het weten!!
    Suuper!!

    1 decennium geleden
  • PillsnCoffee

    Omg omg omg i wanna know it (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen