Foto bij Hoofdstuk 49.

Sorry dat de hoofdstukjes zo klein zijn maar ik ben druk bezig met carnaval ^^

Justin p.o.v
Ik was net klaar met een optreden toen ik een sms'je kreeg, ik keek van wie hij was. Hij was van Ryan.
Afzender: Ryan.
Hee, we hebben haar vrienden gevonden, daar hebben we mee afgesproken, maar verder mogen we niks zeggen.

Wat bedoelde hij met verder mogen we niks zeggen?
Ontvanger: Ryan
Wat bedoel je? Zeg het me gewoon, ik wil weten waar ze is!

waarom doet hij zo vaag?
Afzender: Ryan
we mogen het niet zeggen van hun. geloof me ze was dichterbij dan wij dachten. en als jij zou weten wat er met haar is zal jij niet zo vrolijk zijn.

Wat haatte ik Ryan.
Afzender: Ryan
Godverdomme, zeg me gewoon waar ze is en wat er met haar is! De volgende keer ga ik haar zelf wel zoeken!

ik gooide mijn telefoon op de grond. "wat is er?" vroeg mijn moeder die binnen kwam. "er is iets met Denise, maar ze willen niet zeggen wat, kan ik niet naar hun toe?" ik keek mijn moeder aan. "ik zag het proberen te regelen met Scooter, dan kan je misschien vanavond nog naar Nederland" zei ze. Ik gaf haar een knuffel. "je bent de beste" "dat weet ik zalf ook wel Justin" zei ze en ze stond op. "ik zal wel eens met Scooter praten" ik liep naar mijn telefoon en keek of hij het nog deed, gelukkig wel anders had ik een nieuwe moeten kopen en ik hou van deze telefoon, waarom? Omdat Denise er een geweldige bericht op had gezet. Ik legde hem op tafel en deed even een ander shirt aan. "ga jij me spullen maar pakken, over 3 uur zit jij in het vliegtuig op weg naar Denise" zei mijn moeder die binnen kwam. "maar als je terug bent willen we wel dat je 10 keer zo beter zing als dat je nu doet" "oke oke oke oke afgesproken, gaan we dan nu naar het hotel?" vroeg ik opgewonden. Ze knikte. We stonden op en liepen naar de uitgang.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen