010 Paranormal Activity
9 reactiess en er komt een volgend hoofdstukjee
Enjoy(H)...
Jacob p.o.v
Ik las dag na dag en het werd spannender en spannender.
“9 July 1887
Lief dagboek,
Mijn einde nadert ik voel het, gisteravond is er een bericht toegekomen. David is dood, vermoord zal ik maar zeggen, en ik weet al door wie. Maar de vraag is hoe hij dat gedaan heeft? Geen idee, niemand zal het ooit weten. Ik heb al heel wat voorzorgsmaatregelen genomen. Ik heb Quiwi vrijgelaten in het bos, hij draagt de andere helft van mijn ketting bij zich… Hopelijk leest iemand dit die me kan helpen…
Liefs Katherine”
“10 July 1887
Emily, mijn kamermeisje, is een heks. Ze heeft me geholpen met de kettingen. De ene helft degene die Quiwi met zich draagt is het deel van onsterfelijkheid. Ik heb het deel van heling. Hopelijk heb ik er wat aan… Maar als iemand dit ooit leest dit is de enige oplossing…
Liefs Katherine”
“11 July 1887
Ik ben bang, bang voor Hem. Ik weet niet maar iets is aan Lukas is veranderd. Hij jaagt me de stuipen op het lijf. Emily heeft al voor alles gezorgd, ik gok dat ik nog 4 dagen heb, aan de grijns van Lukas te zien. Emily zou een brief achterlaten voor degene die dit leest. Ik weet niets over de spreuk die ze over me heeft gesproken. Het zou allemaal in de brief staan had ze gezegt……”
“12 July 1887
Ik ben klaar om te ‘sterven’. Ik weet het zeker, Lukas is mijn broertje niet meer, hij is iemand anders. Vader heeft niets door, de oelewapper. Hoe kan hij die kwaadaardige grijns nu niet zien! Dom uilskuiken dat vader is…”
“14 July 1887
Ik heb gister niets geschreven, te druk. Lukas is nog steeds hetzelfde. Moordlustig en kwaadaardig. Morgen is de dag, de dag dat ik sterf……”
“15 July 1887
Vandaag, nog niets gebeurd maar ik blijf op mijn hoede. Ik hoor iemand de trap op lopen, het is vader niet want vader is weg. Ohnee, Lukas! Nee, dit is mijn einde… Help me…”
Ik moest een brief zoeken maar waar is die?
‘Hé jongens, weten jullie ergens een brief zijn?’ vroeg ik, ik mocht niks meer verzwijgen.
‘Ja’ en Emmett nam het dagboek en helemaal op het einde zat een opgevouwde brief…
Reactiess?? <33
Reageer (11)
Wow
1 decennium geledenSnel verder! <3
Wowowwowwwow
1 decennium geledenWhat the...
En stop je expres met schrijven!?
Als je vandaag geen stukje post dn laat ik myn moorddadig stalkende kip Chuck op je af komen(puh)hahah
En dat willen we niet
Snel verder. A u b, want ik lig ziek thuis
Xxxx(H)
Ps; een lange reactie vind je niet?
Woow Freaky (dit zijn er trouwens meer dan 9 reacties )
1 decennium geledenHaha
Je schrijft zoooo goeed!!!
Ben nog steeds Q-verhalen verslaafd ... Door jou ! Hahaha
XxXx Luvyou(H)
snel verderrr....
1 decennium geledenIk wil weten wat er in de brief staatxD
omg zo spannend
1 decennium geleden