O21<3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Weer een geweldig hoofdstuk en dit verhaal natuurlijk;)
1 decennium geledenIk kan natuurlijk niet in mijn reactie ga verder typen,wnt dit verhaal is al afgelopen dus zeg ik, maar geweldig verhaal. En als het verhaal gewoon nog verder ging zou ik ook geweldig verhaal zeggen en dat zal het ook blijven. Ik kan er gewoon niet tegen hoe zielig dit is dus ik ga snel verder met lezen, want ik kan dit niet aan zien. Ik ben te nieuwsgierig dus dit was ff een lange reactie ik hoop dat je er blij meee bent ik wel, want ik zet niet zo gouw een lange reactie neer.
Xxx
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 decennium geledenhet moet wel goed komen hoor(H)
fack justinchaz is leuker
xxxxxxxxxMIII
Dat was echt niet leuk een pijnlijke stiltee!
1 decennium geledenAnd I'm sorry. Ik wist niet dat je het zo erg vond schat!
Ik zaaal jee echt noooit zoiets aandoeen! hetwaseengrapje:$
Doee maar verdeeer! < 3
:O:O:O!!!
1 decennium geledenIk heb traantjes in mijn oogjes !
En dat is sirheus !
Je mag het niet zo zeilig maken !
Want die is zeilig ...
Chaz verdrietig
Megan verdrietig
Miss. justin verdrietig
Maar miss. ook justin blij
En jo en da boos !
Op chaz
Of megan
Of toch chaz
Of toch megan
Stomme internet !
Stomme justin!
Stomme chaz!
En niet stomme megan !
HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel van je leven snel verder !
Volgensmij klopt de zin niet maar ik had zin om iets anders te zeggen dan snel verder en toch MOET je snel verder !En als je stout ben ,
Krijg je billenkoek van mij !!!