Hoofdstuk 27
Dat heeft weer eens veel te lang geduurd, dus vanaf nu ga ik ook hiervoor iedere week minstens één stukje schrijven.
En ik ben benieuwd wat jullie van deze gebeurtenis vinden.
En ik ben benieuwd wat jullie van deze gebeurtenis vinden.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Haha, perfect antwoord van Joshua
1 decennium geledenhaha, omg dit is zo'n goed verhaal!!
1 decennium geledenoh god. dat is echt een kut hoofdtuk. ook geen wonder dat ik daar dus een onvoeldoende voor haalde aangezien ik er geen ene hol van snapte...
1 decennium geledenmaar wel jammer dat Mart weer binnen moest komen....
snel verder <3
xx.
Snel verder!<3
1 decennium geledenRecessief, dominant en watte? Als ik volgend jaar biologie kies ben ik denk ik dood...
1 decennium geledenEn omy ik WIST het wel! IK WIST HET! Als die stomme Mart nou niet binnen was gekomen hadden Joshua en Jessy gekust en dan zou er een echte romance zijn opgebloeid tussen Joshua en Jessy, net zo eentje als tussen Ron en Hermelien waarin ze eeuwig kibbelen, maar natuurlijk passen Joshua en Jessy ook supergoed bij elkaar, dat kun je zelfs al aan de namen merken en daarom vind ik dat Jessy NIET mag zeggen dat Mart op het juiste moment tussenbeide kwam, want dat is dus NIET zo. Wedden dat Jessy er anders over had gedacht als Mart niet was binnengekomen? Ik vind het niet eerlijk, ze hadden moeten zoenen En Mart is ook zo heerlijk tactvol, ahum *.
Anyway, ga maar gauw verder! Zoenen, zoenen, zoenen