Foto bij 4.1 [Erica]

Ongelovig stond ik voor de spiegel. Ik reikte naar mijn wang en het meisje in de spiegel deed hetzelfde. Ik pakte een haarlok vast en weer deed het meisje in de spiegel me na.
En toch kon ik dat niet zijn. Serena was net weg, nadat ze me had gezegd dat ik er "hot" uitzag. Maar zo...
Ik pakte een borstel en begon langzaam mijn lange, donkerblonde haar te borstelen.
Daarna wreef ik zacht langs mijn wang en boog naar voren, zodat ik bijna TEGEN de spiegel hing.
Ongelovig schudde ik mijn hoofd en boog ik weer weg van de spiegel.
Opeens had ik wel zin in een feestje. Ik grijnsde breed en liep naar het salon, waar ik Oliver zag staan praten met twee jongens die met hun rug naar me stonden en een meisje, dat bij hem op schoot zat, en die ik verdacht Julia te zijn.
Serena zei iets, wat ik niet verstond omdat ik te ver weg stond en iedereen keek plots achterom, naar mij.
Ik glimlachte aarzelend, tot ik het hoofd van de tweede jongen herkende.
SHIT.
'Eh, ik ga uit hé,'zei ik snel en ik draaide me om, om dan zo snel mogelijk de deur uit te rennen en nog een van Serena's tassen mee te sleuren.

Reageer (1)

  • Effloresce

    Haha , mee te sleurn , 1 kilo make-up en dan nog wat geld , zo we hebben alles (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen