3.3 [Oliver]
Toen Erica terugkwam uit de badkamer herkende ik haar echt niet meer. Dit was zo hard niet Erica. Ze had een wit topje aan met een kort rood rokje eronder en eerlijk? Het stond haar even geweldig als het Serena stond.
Ze had niet zo'n bruine benen als Serena, die elke week naar de zonnebank ging, maar misschien was dat wel goed.
En ze was eigenlijk helemaal niet dik of zo. Maar door al die oversized en veel te grote truien die ze droeg, zag je dat niet echt.
'Great. Erica, is dit niet al genoeg make-over voor een dag?'vroeg ik snel.
Erica keek in de grote spiegel die tegen Serena's kast hing en schudde haar hoofd. 'Nee. Ik wil make-up en ik wil blond haar.'
'Blond?'vroeg Serena verwonderd.
'Ja. Heel blond. Bijna wit.'
'Nee,'protesteerde ik, 'hou het dan tenminste bij donkerblond.'
Serena knikte bedachtzaam. 'Ik zou jou ook geen hoogblond kapsel geven, Erica.'
Erica zuchtte en haalde haar schouders op. 'Okay. Donkerblond dan.'
'Eerst make-up,'zei ik snel, om het nog wat uit te stellen. Kleren, okay, make-up, okay, dat kon je allemaal meteen weer veranderen als je het niet leuk vond, maar dat ging bij je haarkleur veranderen niet zomaar. Dan moest je de juiste kleur en zo weer vinden, toch?
Serena ging aan de slag met haar favoriete make-up en ik ging weer naar het salon, om verder naar Disaster Date te kijken.
Een kwartiertje later kwam Erica met een trotse Serena het salon binnen. 'Ready.'
Ik keek op en zag een hot meisje staan. Twee zelfs.
'Nu het haar!'riep Erica vrolijk uit. Ze leek er wel zin in te hebben.
Fuck.
Haha' het lijkt net alsof Oliver een gespleten persoonlijkheid heeft of zo,
maar eigenlijk is hij gewoon de vaderfiguur van Erica, wat ik persoonlijk wel schattig vind
Reageer (1)
Oliver is sgattig én Hot !
1 decennium geledenNu is iedereen van die familie Hot