Ik lag op Laura's bed tv te kijken. Laura was aan het douchen. Het was 5uur, we hadden net pizza gegeten. "vind je het niet eng om de waarheid te gaan vertellen?" vroeg Laura. "een beetje, ik wil alleen niet dat ze het tegen Justin zeggen" zei ik en ik zette de tv op een andere zender. "daar heb je Justin met zijn liedje bigger" zei Laura. "I was a player when I was little But now I'm bigger" zong Laura mee. "so you wanna be a popstar?" zei ik lachend. "ben je klaar? Het is half 6 en we moeten nog naar jou huis toe" zei Laura. Ik knikte en deed mijn schoenen aan. We liepen naar onze fietsen. "kind fiets niet zo snel" gilde ik toen Laura opeens zo snel weg reed dat ik haar niet bij kon houden. Toen ik haar weer bij gehaald had waren we al bij mijn huis. "hoi maamm" riep ik toen we binnen waren. We liepen door naar mijn kamer en Laura ging op mijn bed liggen. Ik pakte wat spullen en stopte ze in een tas. "ik ben klaar" zei ik na 20 minuten. "kom kijken, een interview met Justin is op tv" zei Laura. Ik ging naast haar zitten. Ze hadden het over Selena. Justin zei dat hij het gemeen vond om hem te zoenen op tv, en dat het daarom uit was tussen hem en mij. Over dat onderwerp gingen ze nog door maar ik had er geen zin in en klikte de tv uit. "we moeten gaan, vanaf hier is het 25 minuten naar de Mac Donalds" zei ik. We liepen naar beneden en zeiden gedag tegen mijn moeder. We waren op weg naar de Mac Donalds. Toen we daar aankwamen was het iets voor half 7. We liepen naar het tafeltje dat gelukkig niet bezet was en gingen eraan zitten. "wil je wat drinken?" vroeg ik aan Laura. "cola" zei ze. Ik stond op en liep naar de kassa. "twee cola, een sinas en een milkshake aardbei" zei ik toen ik aan de beurt was. Ik wist wat Chaz en Ryan lekker vonden. Toen ik had afgerekend en ons drinken had liep ik terug naar de tafel en ik zag dat de jongens er ook waren. "hallo, ik heb voor jullie een cola en een milkshake aardbei" zei ik en ik ging zitten. "grappig, dat zijn onze lievelings drankjes" zei Ryan. "maar wat wilde jullie vertellen?" zei Chaz. "nou, eerst moeten jullie beloven dat jullie het tegen niemand maar echt niemand door vertellen" zei ik. "ik beloof het" zei Ryan. "ik ook" zei Chaz. "oke, wij weten waar Denise is" zei Laura. "waar?" zei Chaz gelijk. "ze is hier" zei ik en ik beet op mijn lip. Chaz en Ryan begonnen om hun heen te kijken. "waar dan? Ik zie haar niet" Chaz keek nog een keer om zich heen. "weten jullie de tweede naam van Denise?" vroeg Laura. "ze knikte nee. "dat is Anna" ze keken naar mij. "dus?" vroegen ze. "ik ben Anna of toewel Denise" zei ik. Hun ogen werden groot. "maar dat kan niet, jij hebt blond haar en draagt een bril en Denise heeft bruin haar en draagt geen bril" zei Ryan. "deze bril is nep, en dit is een pruik, mijn echte haar is weg" zei ik en ik zette de bril af. Ze keken me nog steeds raar aan. "wat....maar...hoe.....he...wa" stamelde Ryan. "lopen jullie mee?" vroeg ik en ze knikte. "ik blijf hier" zei Laura. We stonden op en liepen de Mac Donalds uit.

Reageer (1)

  • Rolipoli

    jij MOET verder(duivel)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen