2.2 [Serena]
Jasper grijnsde breed toen ik hem een kusje op zijn wang gaf.
Justin, een andere jongen die ik ook al had ontmoet ondertussen sloeg zijn arm om me heen.
'Justin, weet je wat hot is?'vroeg Bernt.
Justin grijnsde breed. 'Eh, zeg het is?'
'Een hotte meid.' Hij gebaarde naar Erica en ik liet een afkeurend geluid horen. Ze hoefden heus niet zo over mijn zus te praten als ik erbij stond. Oliver en ik waren het erover eens dat ze als ons kleine zusje was.
Elke keer dat iemand wat over haar zei, voelde ik alsof ik haar moest verdedigen.
Justin rolde met zijn ogen. 'Mmh.'
'Weet je wat nog hotter is?'vroeg Bernt dan.
Jasper en Justin haalden hun schouders op. 'Nope.'
'Een meid die hot is en die dat van zichzelf weet.' Ze keken allemaal naar mij en ik liet een melodieuze lach horen, terwijl ik mijn lange blonde haar met een zwaai over mijn schouder gooide. 'Jongens toch.'
Het andere meisje van de groep, ik denk dat ze Celien heette, lachte vrolijk mee, maar ik zag aan haar ogen dat ze dit helemaal niet zo geweldig vond.
Ik denk dat ze op Bernt viel.
Justin sloeg een arm om mijn middel en Jasper's hand lag nog steeds op mijn schouder.
Ik wist niet zeker wie van de twee het leukst was. Jasper had natuurlijk de klassieke blondhaar-blauweogen-bredekaken-spieren-schoonheid, maar Justin had met zijn kleiner zijn en zijn iets minder spieren en zijn perfecte haar ook wel iets.
Ik glimlachte naar hen. 'Feestje vanavond bij mij thuis?'
Er zijn nog geen reacties.