1.3 [Oliver]
'Halloooow!'riep ik, terwijl ik op het laatste nippertje de klas kwam binnenvallen.
Iedereen keek me lachend aan en nam me in zich op. Ik grijnsde breed naar alle meiden en ging ergens in het midden zitten, naast een jongen met zwart haar.
'Hey.' Ik liet mijn tas vallen naast mijn stoel en leunde achterover in mijn stoel.
'Hé,'iemand tikte op mijn rug.
Ik draaide me om en keek in de lachende gezichten van twee meisjes. Het ene meisje was blond en het andere meisje had bijna wit haar.
'Wil je niet bij ons komen zitten?'vroeg het meisje met het witte haar.
Ik haalde mijn schouders op, wierp een blik op de zwartharige jongen naast me die geconcentreerd naar vanvoren in de klas keek en stond dan maar op, om tussen de twee meiden te gaan zitten. Dit kon nog leuk worden.
'Dus, wie zijn jullie?'vroeg ik lachend.
Het blonde meisje gaf me een oogverblindende glimlach, die ik ondertussen al wel gewend was. Met Serena als zus, moest dat wel, natuurlijk.
Ze probeerde zich altijd onder alles uit te krijgen met gewoon een lach. Ik was er al immuun voor. Net als Erica.
Niet dat zij er ooit voor bezweken was, ze leek niet naar uiterlijk te kijken, maar naar innerlijk. Raar, toch?
'Moi, je suis Julia,'zei ze, met een prachtig Frans accent, waar ik al meteen voor zou bezwijken. Godver, ze kon FRANS praten?
'Bonjour,'grijnsde ik en ik drukte een kus op haar hand.
Het witte meisje rolde met haar ogen. 'Gemma.'
'Hey Gemma,'glimlachte ik.
'Buon giorno,'zei een leerkracht die binnenkwam. 'Benvenuti Oliver Leroy,'ging ze dan verder.
'Eh, buon giorno,'zei ik snel, terwijl ik wat verder wegzakte in mijn stoel.
'Di dove sei?'vroeg de leerkracht, terwijl ze naar haar papieren keek, die ze was aan het ordenen.
Ik fronste. 'W-'
'Waar je vandaan komt,'fluisterde Julie behulpzaam in mijn oor.
Fuck, je gaat me niet vertellen dat ze ALLE talen kan, schoot het door mijn hoofd.
'Eh, California.'
'Los Angeles?'vroeg de leerkracht geînteresseerd.
Ik knikte.
De leerkracht stak haar duim op, glimlachte naar me en draaide zich dan om om iets op het bord te schrijven.
'Thanks,'fluisterde ik tegen Julia en gaf haar een kusje op haar wang.
Ze bloosde en schreef snel over wat de leerkracht op het bord schreef.
Gemma keek alleen boos naar haar blad.
Reageer (1)
Hahahaha, wat een player xd
1 decennium geledenverdeeer!<33