Foto bij 30*

Laatste voor vandaag

POV Allison Black
Weer schrok ik wakker, die aanval bleef me maar achtervolgen in mijn hoofd. Die weerwolf, Seth ofzo, kon er niks aan doen, maar toch bleef het me achtervolgen. Alsof mijn onderbewuste me dwong om uit te zoeken wie het was, om hem recht aan te kunnen kijken in zijn ogen. Ik was ondertussen verplaatst naar de bank in de woonkamer zodat ik niet zo afgesloten in die slaapkamer lag. Ik voelde een koude hand op mijn voorhoofd en toen ik op keek zag ik dat het Rosalie was. Raar genoeg mocht ik haar graag, ze was een beetje arrogant af en toe maar dat stoorde me niet echt ofzo. 'Heey Rose,' begroette ik haar glimlachend. 'Heey Allie,' zei ze vrolijk terug. Emmett kwam ook de kamer in en sloeg zijn arm om Rose haar middel heen. 'Hoe doe je dat?' vroeg hij me verbaasd. 'Wat?' vroeg ik verontwaardigd. 'Hoe krijg je Rosalie zo vrolijk? Dat is in een eeuw nog bijna niemand gelukt en jij komt even aan en jullie worden gelijk vrienden,' Rose grinnikte. 'Kijk dat bedoel ik!' schreeuwde Emmett bijna uit 'normaal als ik zoiets zeg kijkt ze me boos aan en slaat ze me ofzo.' 'Tja, het zal wel komen door mijn sprankelende persoonlijkheid,' grapte ik en Rose lachte met me mee. Ook Bella kwam lachend de kamer binnenlopen en zelfs nu betrok Rosalie's gezicht niet. 'Misschien kan je beter hier blijven, dat zou in ieder geval beter zijn voor Rosalie's humeur,' zei nu ook Allice en ze lachte met het geluid van rinkelende belletjes. 'Nou Rose, jij bent lekker geliefd zeg,' merkte ik droog op en weer schoten ze allemaal in de lach. Toen hoorde ik het smsgeluidje van mijn mobiel. 'Daar gaat het weerwolf-alarm,' zei Rose opeens weer een beetje beter maar dit soort opmerkingen negeerde ik gewoon. Ik wilde mijn mobiel van de tafel pakken maar ik kon niet overeind komen dus Emmett gaf hem aan. Ik glimlachte dankbaar en opende het smsje. Heey Alli, hoe gaat het nu? Stik je niet door de stank? Vergeten ze je geen eten te geven? Sms snel terug, please. X Jared Ik grinnikte en las maar niet voor wat er stond, ik wilde geen ruzie veroorzaken ofzo. Hii, het gaat wel. Aangevallen door mythische wezens voelt niet echt heel prettig, weet je. Ik ruik die stank niet weet je nog? En nee ze vergeten me geen eten te geven, hun kookkunsten zijn juist geweldig. X Alli Mijn smsje was iets te lang maar dat boeide me niet echt. 'Mag ik even naast je komen zitten?' vroeg Bella twijfelend, waarschijnlijk was ze moe na die hele dag school. 'Uhm Emmett, help?' Emmett grinnikte maar tilde me wel voorzichtig iets op zodat ik recht kon gaan zitten en Bella de andere kant van de bank kon gebuiken. Ze leunde voorzichtig tegen me aan om me geen pijn te doen en langzaam vielen we allebei in slaap.

Reageer (9)

  • SEXYSTYLES

    Awwh ik wil ook zo'n Jared beste vriend

    1 decennium geleden
  • UnderTheSea

    Mooi
    Blijft een mooi verhaal I (H) your story.
    Hoe is/was het bij je vriendin?
    (flower)

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Perfecitionn

    you've got a new abo :D

    deze story is echt super leuk!!
    Verder!

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder!!!

    I Like It!!

    *doet debiel dansje* snel verder, snel verder, snel verder, snel verder!!

    *kijkt hoopvol naar het scherm en drukt op volgende hoofdstuk knopje* heejj hij doet het niet!! kun je dat ff fixen??

    dankje!!

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen