@Justin Drew Bieber


"Zo, u bent Pattie?" Een dokter met een lange witte doktersjas geeft mijn moeder een hand. "Ja dat klopt. Ik kom bloedprikken." "Oké, en dit is uw zoon? Justin Bieber is de naam toch?" De dokter geeft mij nu ook een hand. "Ja, dat ben ik." Glimlachend kijk ik de man aan. "Wow, wat een eer jou hier te mogen zien Justin! Mijn dochter is een hele grote fan van je. Mag ik misschien een handtekening voor haar?" Hij pakt pen en papier en schuift het in mijn handen zonder dat ik ook maar ja of nee heb kunnen zeggen. Ik krabbel mijn handtekening erop en geef het terug. "Dankje, zal ze heel blij mee zijn." zegt de dokter, en hij geeft me een shouderklopje. "Komt u maar mee Pattie, dan gaan we gelijk bloedprikken. Jij mag hier blijven als je wilt Justin, daar staan stoelen." Hij wijst naar een hoekje met stoelen en speelgoed. "Is goed, tot zo." zeg ik en ik loop naar de stoelen toe. Nu heb ik tenminste even tijd om mijn tweet te beantwoorden. @Marittjee Yes, I think that I saw you too! I really wanna meet you! Can we talk futher in a DM? x Ik druk op verzenden en kijk nog even naar fans die me hebben getweet. Bij een paar druk ik op retweet en bij sommige druk ik op follow. I love my fans. Thank you everybody for the donations! It was a great birthday. Nog even een tweet plaatsen voor alle mensen die een donatie hebben gedaan voor het goede doel.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen