Het leven van isa deel 2
een jaar geleden dacht ik dat mijn leven zou bestaan uit armoede maar dat veranderde dankzij flipper de dolfijn ik dacht we leven nog lang en gelukkig maar helaas had ik te snel geroepen een jaar later is mijn leven veranderd ik zal vertellen hoe het was gegaan.we woonden ongeveer een maand in ons nieuwe huis tot mijn moeder de griep kreeg ze had 40 graden koorts en mijn vader ging met haar naar de huisarts ik mocht niet mee want ik moest naar school toen ik rond 4 uur thuis was was alleen mijn vader er en hij zei dat ze in het ziekenhuis is opgenomen omdat ze mischien de mexiacaanse griep had maar dat kan toch niet kwaad als ze geen ernstige ziekte had bij mij zou het erg worden omdat ik astma heb maar bij mijn moeder niet.isa ik moet je iets erg vertellen je moeder heeft voor je verborgen gehouden dat ze ook astma heeft.ik rende naar boven waarom hield ze het voor mij verborgen ik had geen tijd om na te denken.na ongeveer een half uur boven te zijn geweest zei ik tegen mijn vader ik wil langs mijn moeder gaan in het ziekenhuis.hij vondt het goed en we reden er heen.toen ik er was rende ik meteen naar de kamer waar me moeder lag de dokter was er ook.ik heb slecht nieuws voor je inentingen helpen niet meer we kunnen niks meer doen we moeten haar aan het lot overlaten ze heeft niet langer dan 2/3 weken te leven.
Er zijn nog geen reacties.