Chapter 31: I have a brother??
yeay chapter 31 op naar de 50
Gwen pov
We zitten met vijven aan tafel. Ik,Embry,Vanessa,Jay en mijn moeder. Gwondolynn is naar huis omdat ze voor haar man moet koken en Seppe en Jonas hebben het excuus dat ze moeten gaan jagen. "Vertrouw je die... jongens?" vraagt mijn moeder opeens en ze kijkt me aan. "Ik beschouw ze als mijn grote broers die ik nooit gehad heb. Net zoveel als ik Paul als mijn broer beschouw." Er wellen tranen op in mijn moeders ogen. "Je hebt,of had, wel een broer, maar hij is van huis weggelopen toen jij 3 was en sindsdien hebben we hem nooit meer gezien." Ik kijk mijn moeder met open mond aan. "Ga je straks nog zeggen dat ze ook nog een zus heeft?" vraagt Vanessa en Jay kijkt haar afkeurend aan. "Vanessa, ik denk niet..." "Jawel, ze heeft gelijk. Ik had het veel eerder moeten zeggen." "Hoe heet hij en hoe oud is hij nu?" vraag ik nieuwsgierig. Ik gebruik de tegenwoordige tijd omdat ik het gevoel heb dat hij nog leeft. Mijn moeder glimlacht. "Nieuwsgierigheid is altijd al de deugd van onze familie geweest. Je broers naam is Simon Makhallen en hij moet nu zo'n 27 jaar oud zijn."
next day
"Ben je zeker dat je naar daar wilt gaan?" vraagt mijn moeder nog een derde keer terwijl ik, Embry en Seppe onze spullen pakken. "Ja mam, ik moet en zal hem vinden."
Toen Seppe en Jonas gisteren terug kwamen had ik ze vertelt dat ik een broer had. Seppe had een beetje ongemakelijk gekeken toen ik zijn naam zei. "Seppe, wat is er?" vroeg ik scherp en Seppe keek me aan. "Terwijl we aan het jagen waren hebben we gehoord dat demonen Simon samen met een paar anderen hebben opgesloten in een soort kerker die alleen demonen en jou soort engelen open krijgen." Ik had hem even aangestaart en toen mijn keuze gemaakt. Ik zal samen met Embry en Seppe hen gaan bevrijden. Als we met meer dan drie gaan zouden we teveel opvallen en Vanessa besloot om hier te blijven samen met Jay, volgens mij is er iets met haar aan de hand. En na een beetje discusie besloot Jonas ook om te blijven.
Ik vond het een beetje zielig voor Gwen dat ze alleen nog maar haar moeder had van familie.
En wat vinden jullie van de foto?
Er zijn nog geen reacties.