Chelsey begint gelijk te schreeuwen tegen Elize:
'Jij bent ook echt een dom kind! Wil je het nou opgelost hebben of niet?'
Elize voelt dat ze boos wordt, ze antwoordt: 'Ja tuurlijk wil ik dat het opgelost wordt, maar niet zo! Jij denkt dat alles in één keer weer normaal kan worden, maar zo werkt het echt niet! Was dat maar zo!'
Chelsey kijkt haar boos aan. 'Ja, en ik ben er de dupe van, je gaat morgen weer normaal doen! Als je dat niet doet krijg je problemen met me!'
'Oke', antwoordt Elize met een zachte stem, en loopt verder, ze neemt de andere trap dan Chelsey, want haar hoeft ze voorlopig even niet te zien.

Als Elize beneden is, ziet ze Chelsey bij hun vriendengroep staan, ze ziet dat Chelsey huilt, en één meisje, met de naam Maxime, loopt met haar mee naar de toiletten.
Elize word nu nog bozer, zeker en beetje lopen slijmen? Lekkere vriendin is het zeg...
Mirjam, één van de van het vriendengroepje, ziet Elize, ze vraagt of Elize even komt...
Ach ja, wat kan het ook kwaad? Elize loopt naar Mirjam toe. 'Hee', zegt Mirjam, 'Wat is er allemaal aan de hand tussen jou en Chelsey? Want Chelsey zegt dat jij gemeen doet tegen haar en haar negeert en zo...'
'Wat! Dat is echt niet zo, we hadden een afspraak bij een vertrouwens persoon.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Tarth

    verder snel snel

    1 decennium geleden
  • alexftorres

    Snel Verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • Afternoon

    knaagdierenopvang! Dat klinkt echt like vet leuk werk <3

    1 decennium geleden
  • Meathoriel

    verder please ik lees dit dankzij een quiz XD (K)(H)(flower)

    1 decennium geleden
  • priscillaa96

    verderrrr!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen