@Justin Drew Bieber


"Justin, ga je even mee naar het ziekenhuis? Ik moet bloed laten prikken." vraagt Pattie terwijl ze haar tas al pakt. "Bloed laten prikken? Hoezo dat?" Verbaast kijk ik mijn moeder aan. "Ja, moest voor de zekerheid laten controleren ofzo." Ze loopt naar de auto en ik volg haar. Ik hoor de deur achter me dicht vallen en besef dan dat ik zelf mijn sleutels niet heb. "Uhmm, mam.. Heb jij de huissleutels?" vraag ik twijfelend. "Nee die had jij toch?" Ze kijkt me aan en schudt dan haar hoofd. "Shit! Nu kunnen we dalijk niet meer naar binnen!" Mopperend gaat ze in de auto zitten en zegt: "Nou kom, anders komen we te laten. We zien het zo wel." Snel ga ik in de auto zitten en pak mijn iPhone uit m'n broekzak. Ik ga op twitter en zie een tweet van ene Marittjee staan: @JustinBieber Justin, your awesome you know? I saw you walking on the street a week ago. With some friends, I think. Maybe you wanna meet me? Byee xx Ik staar naar de tweet en merk dan pas dat Pattie mee kijkt op mijn iPhone. Snel druk ik twitter weg en ze kijkt me grinnikend aan. "Verliefd?" vraagt ze plagend en ik voel dat ik rood aan loop. Snel kijk ik weg en stop mijn iPhone in mijn zak. Normaal zal ik nooit zomaar met iemand daten, maar ik moet echt denken aan dat meisje. Zal zij dat zijn? Het was inderdaad een week geleden dat ik haar zag, en ik was met Chaz en Ryan dus het kan best.. "Justin is verliefd, Justin is verliefd." zingt Pattie door de auto heen en ik roep er snel doorheen: "Helemaal niet, het is gewoon iemand die ik via het internet ken." Ik weet dat ik nu keihard sta te liegen, maar mijn moeder hoeft dit echt nog niet te weten. Misschien later.. Als ik het meisje zelf ook wat beter ken. Maritt, zal dat haar naam zijn? Ik wil het liefst nu meteen antwoorden op haar tweet, maar ik ben bang dat mijn moeder dan weer mee gaat kijken. Dus, moet ik maar even wachten tot vanavond..



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Héé lieve lezertjes en abotjes (:
Ik ben heel blij dat ik al bijna
100 abo's heb, alleen heb ik niet
zoveel reacties.. Ik zet mijn
verhaal op quizlet om te weten wat
mensen er van vinden, dus willen
jullie alsjeblieft wat meer reacties
plaatsen met wat jullie er van vinden?
(flower)

xx

Reageer (9)

  • xannekee

    en btw, super verhaal(L)

    1 decennium geleden
  • xannekee

    ahahaha, ik ben u een hardstyle nummer aan het luisteren, en er was net zo'n iets rustiger stukje..
    zie je dat plaatje van Justin mooi op de beat mee bewegen(lol)

    1 decennium geleden
  • HopexLove

    Dit verhaal is zoooo super leuk!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeel snel verder,,
    !!
    <333333333333333333

    1 decennium geleden
  • LadyDvL

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Anoushi

    verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen