Foto bij #39

Lucy
Daar lag Justin dan. Op zijn buik met zijn hoofd in het matras gedrukt en zijn handen om zijn gezicht heen zodat je die niet kon zien. Ashley keek me verbaasd aan. ‘Wie is dat?’ siste ze tegen me. ‘Oh, gewoon een jongen.’ Antwoordde ik. ‘Ja, dat zie ik.’ Zei Ashley bijdehand. ‘Oké oké, maar schrik niet. Gewoon rustig blijven oké?’ Ashley trok één wenkbrauw op en knikte toen. ‘Eeh, ja?’ Ik boog me naar Justin. ‘Ga maar rechtop zitten. Het kan niet anders.’ Fluisterde ik. Justin haalde zijn armen weg en ging toen lachend rechtop zitten. ‘Hai.’ Zei hij tegen Ashley. Ashley kon er niet om lachen. Ze liet de pet vallen, sloeg toen haar hand voor de mond en haar ogen werden groot. De eerste paar seconden bleef ze Justin verbaasd aanstaren. ‘Hallo, contact? Rustig blijven ademhalen Ashley. Het is Justin maar.’ Zei ik toen terwijl ik even met mijn hand voor Ashley’s gezicht zwaaide. ‘Justin.’ Zei Ashley alleen maar. Het leek net alsof ze in shock was. Dat was ze waarschijnlijk ook. ‘Ik weet wat. Als je nou even weggaat, wat water gaat drinken of zo en even bijkomt en weer terugkomt als je wat gekalmeerd bent, oké?’ Ashley knikte alleen maar en liep verbijsterd mijn kamer uit. Justin en ik barstten in lachen uit. ‘Oké, dat was misschien niet zo’n goed idee.’ Zei ik toen. ‘Dat zei ik toch, ze kreek bijna een hartaanval.’ Zei Justin toen. We schoten weer in de lach en Justin kwam dichter bij mij zitten. Hij wilde me weer zoenen maar weer duwde ik hem weg. ‘Nee meneertje. Eerst tanden poetsen.’ ‘Oh ja.’ Justin sprong meteen op van bed, pakte zijn tandenborstel van de grond af en liep toen mijn kamer uit. Ik besloot ook maar te gaan tandenpoetsen en ging van het bed af. Ik liep de badkamer in en zag dat Justin al druk bezig was met zijn tanden te poetsen. Ik duwde Justin aan de kant zodat ik ook bij de wasbak kon. Alleen Justin duwde met net zo hard weer terug. Ik prikte hem in z’n zij en ging toen ook m’n tanden poetsen. Toen we alle twee klaar waren kwam Justin dicht voor me staan en keek me glimlachend aan. ‘Nu kan ik je eindelijk zoe-.’ Verder kwam hij niet want ik drukte mijn lippen al op die van hem.

Justin
Toen Lucy en ik ons allebei aangekleed hadden liepen we naar beneden om te gaan ontbijten. Ashley zat in de woonkamer tv te kijken en keek mij nog steeds ongelovig aan toen wij de kamer binnenliepen. Ik glimlachte even naar Ashley en liep toen op haar af om haar een hand te geven. ‘Hi, ik ben Justin maar dat wist je denk ik al wel.’ Ashley knikte nog steeds een beetje in shock. ‘Ik ben Ashley.’ Zei ze toen. Ik glimlachte nog een keer naar Ashley en liep toen weer naar Lucy toe. Ik hoorde nog net hoe Ashley een diepe zucht slaakte voor ik met Lucy in de keuken verdween. Ik vond Ashley wel een beetje eng. Het leek alsof ze me elk moment kon bespringen of zo. ‘Ze is wel een ernstige fan of niet?’ vroeg ik toen aan Lucy. Lucy knikte. ‘Ja, ze heeft het de heeeeeele tijd over jou. Volgens mij kan ze over niks anders meer praten.’ Zei Lucy terwijl ze twee bordjes uit het keukenkastje pakte en broodjes in de oven gooide. Ik glimlachte. ‘Ja, ik ben gewoon geweldig, dat blijkt maar weer.’ Lucy trok haar wenkbrauwen op. ‘Dacht het toch niet, egoïst. Wie was ook al weer diegene die zo’n kutplannetje bij mij moest uithalen? Dat was echt alles behalve geweldig.’ Ik zuchtte en trok Lucy naar me toe. ‘En je wilt niet weten hoeveel spijt ik daarvan heb.’ Fluisterde ik in haar oor. Lucy keek me aan en drukte toen een kus op mijn mond. ‘Love you.’ Ik glimlachte. ‘Love you too.’ We werden gestoord door Ashley die luidruchtig de keuken binnen kwam lopen. ‘Luce, heb jij…’ Verder kwam ze niet want ze bleef verschrikt staan en keek ons ongelovig aan. ‘Hebben jullie wat met elkaar?! Het wordt ook steeds gekker. Volgens mij droom ik gewoon.’ Daarna liep ze weg terwijl ze ons verbaasd achter liet.’Wat wilde ze nou vragen dan?’ vroeg ik. Lucy haalde haar schouders op. ‘Ik praat vanavond wel met haar, als jij weg bent.’ Ik knikte en zuchtte even. ‘Wat is er?’ vroeg Lucy. ‘Ik ga je missen.’ Antwoordde ik. ‘Ik jou ook.’ Zei Lucy terwijl ze zich dichter tegen me aandrukte en haar hoofd in mijn hals begroef. Zo stonden we een tijdje totdat we weer gestoord werden. Dit keer niet door Ashley maar door de oven die met een schel gepiep aangaf dat de broodjes klaar waren.


----

oké. volgens mij word ik inspiratieloos ;o
en ik ga lekker pas verder als ik meer dan 5 reacties heb. (:
en wie gaat er nog meer carnavallen?
ik namelijk wel, ookal vind ik carnaval eigenlijk niks aan. xd
die muziek is zo erg. HAHA.

Reageer (9)

  • llama

    ik houu van je verhaal!<3

    En natuurlijk ga ik carnavallen als BrabanderxD

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    HEY ik ook, ik v ind die muziek echt vreselijk en ik houd ook niet echt van carnaval, but yeah, it's funnn.
    en ik vind je verhaal tofffff.
    snel verder<3

    1 decennium geleden
  • AndyS

    ik vindt je verhaal leuk, dus verder!

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    ik vind hem wel leuk je verhaal!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen