Foto bij 22* You don't have to chose

Voor de liefste abo's =)

Bella bleef me maar arrogant aankijken en Jacob was daar overduidelijk niet blij mee, gelukkig voor mij had hij niet door dat ik alleen maar fake aardig deed. 'En Bella, waar ga jij naar school?' vroeg ik toen ik de stilte zat werd. 'Forks High, hoezo?' beet ze me toe. 'Bella, kap daarmee!' kwam Jake er opeens tussendoor. Ze keek hem heel verbaasd aan, alsof ze ervanuit ging dat hij toch haar kant wel zou kiezen. Jacob, Kim en Bella waren allemaal zo stil door Jakes reactie dat er een langdurige stilte viel, precies op dat moment hoorde ik het smstoontje van mijn mobiel. Heey, wij gaan met zijn allen klifduiken. Komen jij en Kim ook? X J Maar voor ik antwoord kon geven, hoorde ik al geschreeuw dat alleen van een paar überblije puppies kon zijn. 'Heey Allison,' hoorde ik Quil zeggen, ja Quil hoort sinds een week ook bij de roedel. 'Heey Quil,' antwoordde ik grijnzend. Paul keek me ook grinnikend aan, hij vond het nog steeds leuk dat hij me nu iedere dag zag en ik vond het ook fijn om mijn beste vrienden zo dicht bij me te hebben. Ik stapte op Paul af en omhelsde hem even, ik zag Kim en Jared elkaar liefdevol omhelsen en ik dacht gelijk terug aan Kim's verhaal. Embry was de eerste die doorhad dat de sfeer een beetje gespannen was. 'Wat is hier aan de hand?' vroeg hij verbaasd toen hij Bella boos naar mij zag kijken waarop Jake weer boos naar haar keek. Jake en Bella zeiden niks en als ik iets zou zeggen is de kans groot dat Bella me gaat wurgen, nou ja, waarschijnlijk laat ze haar vampiervriendjes dat doen. Kim gaf toen maar antwoord; 'Bella mag Allison niet zo en daar is Jake niet zo blij mee,' Gelijk gingen Jared en Paul naast me staan als een soort steun. 'Kom mee Alli, we gaan wel ergens heen waar er geen vampiervrienden zijn die het ons moeilijk maken,' zei Jared en hij pakte mijn hand vast om me mee te trekken naar de rotsen, de jongens waren waarschijnlijk van plan om te gaan klifduiken. Kim kwam ook achter ons aanlopen en Sam, Embry en Quil ook, ze vonden allemaal dat Bella Jacob een beetje aan het lijntje hield en kozen dus vanzelfsprekend mijn kant. Jacob bleef een beetje twijfelend staan, dus ik zei de rest dat ik er zo aankwam, ze keken een beetje achterdochtig maar liepen wel door. Ik liep terug naar Jake en legde mijn hand op zijn schouder, het kon me even niets schelen dat Bella me moordlustig aankeek. 'Je hoeft niet te kiezen Jake,' zei ik zachtjes. Hij keek me dankbaar aan omdat ik niet boos op hem was en hij zei tegen Bella dat hij haar naar huis zou brengen. Ze leek er niet blij mee maar liep wel met hem mee terwijl ik de tegenovergestelde richting inliep naar de kliffen.
Reacties?
Groene knop met een vaag duimpje erin?

Reageer (10)

  • TheMockingjay

    Bella moet haar arrogante zelf bij Jake uit de buurt houden:@

    1 decennium geleden
  • FlashyXD

    Bella doet echt zo zielig! o.O

    1 decennium geleden
  • vampgirly

    Heb een bladwijzer&abo&kudo

    1 decennium geleden
  • JayDick

    veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr!!!!!

    1 decennium geleden
  • Pam

    Bella is nu echt een stom wijf, jacob moet maar met iemand gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen