21*
POV Allison Black
Lachend liepen we samen door het bos. Kim struikelde een paar keer en trok dan een heel raar gezicht waardoor ik nog harder moest lachen. Het was prachtig een het groene bos, de zon scheen prcies door het dichte bladerdek heen waardoor alle dauwdruppels die er nog lagen gingen schitteren. Ton we bij het strand aankwamen liepen we helemaal door tot het Mekkah-reservaat. En omdat het daar ook nogal dood was gingen we maar weer terug, op de een of andere manier hadden we beide niet echt last van het lange wandelen. Het voelde juist wel fijn, de frisse lucht, het geruis van de golven, we genoten er van. Toen we al ruim twee uur liepen, gingen we even zitten op een aangespoelde boomstronk. 'Hoe hebben jij en Jared eigenlijk verkering gekregen?' vroeg ik toen ik me verbaasd bedacht dat ik dat niet eens wist. Ze begon uit te leggen dat ze hem al bijna 2 jaar leuk vond maar dat hij nog nooit echt naar haar had gekeken. Opdat moment onderbrak ik haar even door 'Blinde sukkel' te zeggen, we grinnikten beide even. Daarna vertelde ze verder: 'Op een maandag was is een keer te laat op school, ik had me verslapen,' -weer grinnikte we beide even- 'toen ik heel snel de boeken in mijn kluisje had gegooid rende ik zo snel mogelijk naar het lokaal maar van de andere kant kwam ook iemand. We renden precies tegen elkaar op en al onze boeken vielen. Toen hij begon te schelden hoorde ik aan de stem naturrlijk gelijk wie het was, Jared. Hij hielp me overeind, waarschijnlijk meer uit beleefdheid dan uit vrije wil, tot hij me aankeek.' Bij die herinnering begon ze te giegelen, en bij het beeld dat ik erbij kreeg moest ik ook giechelen. 'Hij bleef me maar aanstaren en toen hij uit zijn trance kwam, bleef hij zich maar verontschuldigen. Ik zei hem dat het goed was en begon een gesprek, de leraar heeft ons die dag niet meer gezien want we hebben de hele rest van de dag hier aan zee doorgebracht, grotendeels starend naar elkaar.' 'Awhhh,' was het enige wat ik nog kon zeggen, wat die twee hadden meegemaakt was bijna een filmscenario. Opeens voelde ik een hand op mijn schouder en ik schrok me dood en sprong bijna 30 centimeter op. 'Alli, doe rustig, ik ben het maar,' hoorde ik een stem lachend zeggen. Ik gromde zachtjes. 'Jacob, ik zou maar rennen als ik jou was,' zei Kim toen ze mijn gezicht zag. En toen ik me naar hem omdraaide met een dodelijke blik op mijn gezicht, deed hij wat hem werd gezegd. Natuurlijk kreeg ik hem niet te pakken, stom weerwolvengen, maar hij was wel uitgeput, dus daar putte ik maar voldoening uit. Toen we weer terug kwamen zat er een ander meisje naast Kim op de boomstam. Oh ja, Jake was met Bella. Blijkbaar kende Kim en Bella elkaar al, ookal leken ze niet echt de beste vrienden, waarschijnlijk omdat Bella liever met bloedzuigers omging. Toen ze mij en Jacob zag aanlopen met zijn arm om mijn middel keek ze heel ongemakkelijk. Ze denkt vast dat ik en Jake wat hebben, bedacht ik me omdat Jake me gister nog had vertelt heeft dat hij Bella nog niks over mij heeft vertelt. 'Hoi, ik ben Allison,' zei ik met een fake-glimlach, Jake had het niet door en knikte heel tevreden met het feit dat ik aardig tegen haar deed. 'Bella,' zei ze een beetje arrogant en Jacob keek haar verontwaardigd aan.
Reageer (4)
snel verder!!!
1 decennium geledenhaat aan Bella!!
Gaaf,
1 decennium geledenWil je alsje alsje alsjeblieft snel verder gaan? Dan ben ik heel erg gelukkig. Ik ben denk ik verslaafd aan jou verhaal.
Whahaha, Bella gaat arrogaaaaant
1 decennium geledensnel verder <3 bella is gewoon een verwaande wannabe disneyprinses ^^
1 decennium geleden