Foto bij Hoofdstuk 45.

Denise p.o.v
Ik was al een week bij Laura en had al een chemokuur gehad, zoiets kuts had ik nog nooit mee gemaakt, het maakte je ziek . Nu liep ik samen met Laura door de stad. We waren op weg naar de Mac Donalds en daarna zouden we even naar mijn huis gaan om nog meer spullen te halen. "ik zie de M al" gilde Laura. "jeeaahh, wie er als eerste is" gilde ik en begon te rennen. Ik wist dat ik eerder zal zijn als Laura want die had haar geweldige hakken aan en ik mijn ballerina's. Ik kwam aan bij de Mac en zag dat Laura haar schoenen had uitgedaan. Ik moest lachen omdat het er grappig uitzag. "lach maar" zei ze toen ze er eindelijk was. "sorry schatje maar het zag er erg charmant uit" zei ik en ik haakte mijn arm dod die van haar. We liepen de Mac Donals in. Ik keek rond of er nog een tafel vrij was. Mijn oog bleef hangen op een tafel waar 2 jongens aan zaten. "Laura, daar zitten Chaz en Ryan" fluisterde ik. "geen aandacht geven, ze herkennen je toch niet" fluisterde ze terug. "nou, wat wil je?" vroeg ze. "McFlurrie kitkat" zei ik. "die zijn geweldig" schreeuwde Laura door de mac heen. Ik zag Ryan en Chaz naar ons kijken. Laura ging in de rij staan en ik liep naar een tafeltje. Toen ik langs de tafel van Ryan en Chaz liep voelde ik me ongelukkig, het voelde niet goed om je vrienden te negeren. Maar waarom waren ze hier? Hadden ze me herkend? Zal Justin hier ook zijn? Allemaal vragen waar ik antwoord op wilde maar niet had. "ANNAAA" gilde Laura weer. Anna was mijn tweede naam. Laura noemde me vanaf nu zo omdat ik niet meer op Denise leek, zelf vond ik Anna ook leuker. "LAURAA" gilde ik terug. Ze gaf me mijn McFlurrie en we aten ze lachend op. "Chaz of Ryan loopt de hele tijd naar ons te kijken" zei Laura opeens. "zie je nou wel, ze herkennen me, we moeten hier weg" zei ik. "hij komt hier heen" zei Laura. Kutkutkutkutkutkut was wat er door mijn hoofd ging. "uhm..hoi, ben jij Laura?" vroeg Chaz, blijkbaar zat hij de hele tijd te kijken. "ja, maar wie ben jij?" vroeg Laura. "ik ben Chaz, ben jij een vriendin van Denise Noort?" vroeg hij. Laura knikte. "weet jij waar ze is?" vroeg hij, je zag dat hij wilde dat we zouden zeggen dat we wisten waar ik was, toch konden we het niet zeggen. "uhm..tegen ons zei ze dat ze naar ene Justin was, daar had ze het vaak over, he Anna" zei Laura. "ja, ze zal deze week naar die Justin gaan en de week daarna naar ons komen, maar die week is volgens mij al voorbij, dus ze zal daar wel blijven" zei ik. Ryan kwam nu ook naar ons toe gelopen. "mogen we er even bij zitten?" vroeg hij. Laura knikte, ik keek haar boos aan. Chaz kwam naast me zitten en Ryan ging naast Laura zitten. "nou, die Justin dat is een vriend van ons" begon Ryan. Zo vertelde ze het hele verhaal wat wij eigenlijk al wisten. "en nu zijn we hier omdat Justin wil dat wij haar zoeken" eindigde Chaz. "dus, ze is niet bij Justin en ook niet hier" zei ik. "dat klopt" zei Ryan. "ze heeft me nog wel een sms gestuurd laatst" zei ik. "wat stond daarin?" vroeg Chaz en hij keek me aan. "er stond in dat ze ons miste, en dat ze even alleen wilde zijn maar ik snapte het sms'je niet" "heeft ze dat ook naar jou gestuurd?" vroeg Ryan aan Laura. "nee, maar Anna en Denise zijn als zusjes voor elkaar, ze lijken ook best veel op elkaar en ze kende elkaar al voordat ik ze had leren kennen" zei Laura. "hier, heb je onze telefoonnummers voor als jullie weten waar ze is, willen jullie ons dan bellen of smsen?" vroeg Chaz en hij gaf me een briefje met 2 nummers erop. "oke, zodra we iets weten dan bellen we" zei Laura en iedereen stond op. We zeiden doei en liepen weg. "je moet het ze vertellen, ze zoeken alles af naar je" zei Laura toen we op haar bed zaten. "geloof me dat wil ik wel maar ik durf het niet" zei ik. "dan doe ik het" zei Laura. "nee, dat vind ik laf" zei ik en ik stopte me hoofd in een kussen. "ik weet dat ik het ze moet vertellen, ik moet ze alles vertellen, maar pas als ik er klaar voor ben"

Reageer (1)

  • celinexJB

    Geweldige story girl(H)!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen