Gone forever?
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Whahahahaha komt Logan weer met zijn minipizza's
1 decennium geledenRobert is eng Zekerss !!!
Geen Danoontje power , geen girlpower geen kendallpower maar James Power
Hihihihi snel dooooorrr
'Logan, is het warm hier of komt het door mij?' 'Nee, het is warm, ik maak mini pizza's.' --> Whaha!
1 decennium geledenWil je een mini pizza?' Hoorde ik Logan vanuit de keuken vragen. Ik liep naar de keuken, man, Logan kon altijd al goed koken. 'Ruikt goed, maar heb geen trek.' Ik liep de trap op naar boven, 'vroeg of laat moet je eten!' Hoorde ik Logan nog zeggen. --> Hihi!
'Hoe heb je dat gedaan?' Stamelde ik. 'Ach, girlpower.' Logan en ik deden een beetje stoer, 'girlpower? Laat me niet lachen.' Zei Logan. 'Denk je dat je stoer bent?' Amber liep boos op Logan af. 'Nee..' Logan sprong op de bank en ging angstig in een hoekje van de bank zitten. --> Arme Logan!
'Ik wil nadenken! En je moet die Robert verlaten, hij is eng!' --> "Hij is eng!"
Geen GirlPower maar KendallPower!
Stomme muziek op de TV verpest de hele sfeer van je verhaal
1 decennium geledenStomme Robert!
Eigenlijk is hij niet stom..En idd! GirlPower!
Whaha eerder Dodopower
Danoontje Power! Oke ik word melig
SnelVerder en natuurlijk komt alles goed!