3.4 Motieven
ik zei:'als ik vraag of je iets wilt doen, zul je me dan vertrouwen vroeg ik?'
We waren bijna bij school. En ik hoorde een raaren gedachten;die van Jacob.
Hij was best wel nog ver weg dus ik kon zijn gedachten nog niet echt duidelijk horen. Bella zei:'Dat hangt ervan af.'
We draaide de parkeerplaats van school op. Ik zei:'Ik was al bang als je dat zal zeggen.' Bella zei:'Wat wil je wat ik doe Edward?'
Ik zei:'IK wil dat je in de auto blijft zitten.' Ik parkeerde op mijn vaste plek en zette de moter af terwijl ik verder praatte 'Ik wil dat je hier blijft wachten tot ik je weer kom halen.'
Bella zei:'Maar...waarom dan?'
En toen zag Bella.......Jacob. Hij was ook bijna niet over het hoofd te zien zoals hij boven iedereen uittorende, zelfs al had hij niet tegen zijn moter geleund die fout geparkeerd stond op de stoep.
Bella zei:'O.' Ik kon in Jake gedachten lezen dat hij het over Victoria, Emmett en Paul wil hebben. Omdat ze op jacht waren op Victoria en toen was Emmett prongelijk de grens overgegaan en had ruzie gekregen met Paul.
Ik zei:'Je hebt gisteren te snel een conclusie getrokken. Hij vroeg naar school omdat hij wist dat ik bij jou in de beurt zal zijn. Hij wilde een veilige plek om met mij te praten. Een plek met getuigen.'
Bella zei:'Ik blijf niet in de auto zitten.'
Ik kreunde zacht.'Natuurlijk niet. Vooruit, dan hebben we het maar gehad.'
We stapte uit de auto op weg naar jacob...........
Reageer (3)
leuk(H)
1 decennium geledenHeel snel verderrr
1 decennium geledenKudotje
Xx meggie
snel verderrrrrr...enne als je tijd hebt wil je dan ook mijn verhaal lezen(A)...oke dat was niet heel subtiel...maar ja.
1 decennium geledensnel verderrrrrrrrrrrrrr