Sometimes a car crash aint that bad! [Bill/Tom lovestory] [12]
Mensen, bedankt dat jullie mijn quizjes zoveel maken! Ik heb volgende week helaas niet veel tijd om quizjes te maken, omdat ik Kinder vakantiewerk doe.
BACK TO THE STORY
Na de films willen Tom en jij opstaan om naar huis te gaan. Ruby: waar ga je heen? en ze kijkt je met puppyeyes aan. je begint te glimlachen. ze is zo schattig als ze zo kijkt. jij: het is al laat, Tom en ik gaan maar eens naar huis! Ruby: maar Bill, wil je please bij mij blijven vannacht? jij: als Tom dat goed vind. Maudy: hij moet maar, want hij komt fijn bij mij slapen vannacht! meteen zegt Tom: ok Bill, we blijven! Maudy en Ruby kijken elkaar aan en beginnen keihard te lachen(lol) Dan gaan jullie naar bed.
*Ruby pov*
vi skal, ha' alt, de har på MTV
das Deens! Heb ik op vakantie geleerd van Deense mensen. Zoek maar op: L.O.C. - XXXCouture <3
heh? is dat chinees?? [ik; nee, het is Deens!]
'Are you serious?! 1.000.000?!'
*Ruby pov*
Het is nu twee maanden geleden dat je bij TH kwam en jullie hebben twee weken geleden jullie eerste single: ‘Stronger’ uitgebracht. (Het origineel is eigenlijk van Christina Aguilera, maar in deze serie niet.) Je bent net met je haar bezig als er op de deur wordt geklopt. Als je opendoet vliegt Bill je om je hals, duwt je tegen de muur en begint je te kussen. Als hij loslaat glimlacht hij naar je. Jij: wat ben jij vrolijk? Bill: ik ben altijd vrolijk! Jij: ja dat klopt:P maar nu ben je nog vrolijker als normaal! Bill: ja, dat komt omdat onze single super goed loopt in Duitsland, Nederland en het Verenigd Koninkrijk! In het VK staan we zelfs op nummer 1 in alle charts! Jij: WHAAT?? Dat is zooo vet! Je vliegt Bill om zn hals en knuffelt hem. Je merkt echter niet dat Tom, Gustav en Georg in de deuropening staan. Tom: wat is hier aan de hand? Je ziet de jongens nu en vliegt ze een voor een om de hals. Tom: ik heb jou ook gemist, maar wat is er nou? jij: we staan op nummer 1 in het Verenigd Koninkrijk! Nu worden de jongens ook enthousiast. Gustav: das allemaal heel fijn, maarre de limo staat onder op ons te wachten. Bill springt op: Ohh ja, daarom kwam ik jou halen! Tom: ja, maar volgens mij werd hij afgeleidt. Bill begint te blozen. Je begint te lachen en pakt je tas. Je kijkt nog ff in de spiegel en loopt dan met de jongens mee naar de limo.
Als jullie in de limo zitten vertrekken jullie. Jij: waar gaan we eigenlijk heen? Niemand verteld mij ooit iets! Gustav: dat weten we zelf ook niet.. Georg: ik heb iets gehoord over een interview. Jij: waarover dan? Bill: Onze nieuwe single? Tom: of ons album dat binnenkort uitkomt? Georg: of over Gustav’s manboobs? Iedereen ligt dubbel, behalve Gustav. Gustav: Nou is het mooi geweest, we zien wel wat het wordt, tot dan wil ik jullie er niet meer over horen! Jij: verstandige Gustie(A) Gustav krijgt een kleurtje.
Jullie kletsen nog wat verder tot jullie bij een studio aankomen. Je stapt als eerste uit en blijft als versteend staan. Je staat helaas wel voor de deuropening van de limo, dus blokkeer je de andere jongens die ook willen uitstappen. Bill botst tegen je aan. Bill: Auw! Ruby, waarom blijf je nou juist voor de deuropening staan?! Je hoort achter Bill de andere jongens vanalles mompelen. Je gaat aan de kant. Jij: m..m..maar dat is d..de TMF studio!! Bill kijkt nu ook naar de studio. Bill: Ohh ja, nu je het zegt. Jij: daar heb ik altijd al eens heen gewild! In Nederland keek ik er altijd naar! Tom en de andere jongens zijn ondertussen al doorgelopen. Tom: komen jullie nog? Bill en jij lopen achter de andere jongens aan naar binnen.
Eenmaal in de studio aangekomen komt Sascha Visser meteen op jullie af. Hij begint in het Engels tegen jullie te praten. Jij: ehmm, Sascha? Tegen mij mag je ook gewoon Nederlands praten. Sascha begint te blozen en loopt gauw naar Nikkie, Saar en Damian. Jullie staan daar maar en je wordt ongeduldig. Bill ziet dat en slaat zijn arm om je schouder. Bill: Zo sta je tenminste niet zo te springen en te doen. Jij: oh ik dacht dat je het deed omdat je me lief vond! Bill: dat ook. en hij geeft je een kusje op je voorhoofd. Dan komt Saar naar jullie toe en wijst jullie naar de bank. Er volgt een heel interview, half in het Engels, half in het Nederlands.
Na het interview lopen jullie de studio uit. Jij: nu we toch hier zijn, heb ik zooon zin in een hollands frietje saté met een kroket! De jongens kijken je raar aan en jij begint te lachen. Jij: wacht maar. Samen met de jongens loop je naar de eerste frietkraam die je tegenkomt en bestelt voor de jongens en jezelf een frietje saté en een kroket. De jongens vinden het blijkbaar lekker want ze zijn nog eerder klaar als jou.
Als jullie alles op hebben shoppen jullie nog ff en lopen dan terug naar de limo. Jullie vertrekken weer richting Duitsland en zodra je in het hotel aankomt, plof je op het bed. Je hebt de nieuwe Vogue gekocht, de Engelse versie, en leest die op je gemak. De jongens zijn ondertussen op de ps3 aan het spelen, die in je hotelkamer staat. Opeens valt je oog op een artikel. Je begint het te lezen en springt op. Jij: jongens, moet je luisteren! We zijn echt een groot succes! Je begint het artikel voor te lezen. (Zie plaatje en andere uitkomst voor de tekst) Als je klaar bent is het enkele seconden stil. Tom: meen je dat serieus?! 1.000.000 keer verkocht? Jij: jah, blijkbaar!
Jullie praten nog ff na en gaan dan slapen. G&G hebben ook een kamer in hetzelfde hotel als jou, en Bill en Tom blijven bij jou op de kamer slapen. Bill bij jou in bed en Tom op een matrasje:P
Dit was um voor vandaag:P
Ik heb ff een mededeling, ik ga waarschijnlijk binnenkort een nieuwe serie maken. Dit wordt een Tom lovestory en hij wordt vanuit Tom verteld. (meestal dan) meer vertel ik niet. Lijkt dit jullie wat? graag reacties!
Artikel
Omdat het plaatje nogal klein heb, typ ik hier wel ff het artikel:
Breaking news:
The new Tokio Hotel is a rage
'TH is concuering the world. Their newest single 'Stronger' in number 1 in nearly all charts in the UK. Over 1.000.000 copies of the new TH song with newest member Ruby have been sold all over the world! TH's newest member is a big hit! This is guaranteed to be a longlasting success. More about this band and their album in the next edition of Vogue. '
Reageer (5)
SNEL VERDER LIEFORD <33333
1 decennium geledende volgende quizz wordt zekker net zo super <33
Snel verder!
1 decennium geledenveerder ^^
1 decennium geledenen juaa, coel idea.
ik ga hem zeker lezen ; )
xMy
YAAAAH!
1 decennium geledenSNEL VERDER!
JOUW NIEUWE SERIE WORDT VASTENZEKER OOK SUPER GEWELDIG!
I LOVE YA <3
MAAK SNEL VERDER <3
-Maudy,<3
yeaah hy is leuk
1 decennium geledensnel verder!
laat je het me weer weten !?
xX, mich