Bedankt voor alle leuke reacties! (H)

Bill was dus op zoek naar de cola en wilde jou roepen, maar toen hoorde hij iets! :P

*Ruby pov*

Jaaaa

dit is toch gewoon het lekkerste ijs wat er bestaat?!:P

*Ruby pov*
je staat nog mee te zingen met het liedje van Leona Lewis. Zodra het nummer is afgelopen ga je onder de douche uit en trek je je ondergoed en een zwart rokje met een roze topje aan. De fout met witte kleding wil je vandaag niet meer maken! (lol)
Je droogt je haren een beetje met een handdoek en laat het verder opdrogen. Daar krijg je de mooiste krullen van. Je werkt je make-up bij, die ondertussen was uitgelopen, en gaat naar onder.
Zodra je naar onder loopt hoor je de jongens rennen en als je de keuken binnenkomt zie je de jongens verdacht achter de ps3 zitten. Bill kijkt je alleen maar grijnzend aan. jij: hee, wat is er? bill: niks hoor:P jij: jaja, ik geloof dr niks van! tom: Ruby?? Heb je nog cola?? hij kijkt je aan met zn lieve puppy oogjes. jij: ja hoor, ik haal het wel ff uit de koelkast in de bijkeuken. bill: bijkeuken? *f* dat ik daar niet aan heb gedacht! jij: hoe bedoel je? bill: nou, ik zocht de cola :P maar durfde niet zomaar door alle kastjes te gaan. maar de bijkeuken heb ik niet aan gedacht! jij: haha, tja:P
je pakt de cola en schenkt die in. Ook pak je gelijk een zak chips, de jongens zullen wel honger hebben, denk je. Bill was ondertussen naar de jongens toegelopen en deed nu fanatiek mee. Je hoorde hoe hij aan het winnen was. jij: jongens, ik heb cola en chips! wil iemand?? dit hoef je geen twee keer te zeggen, want de jongens vliegen op de cola en chips af! jij: hoho, ff rustig aub!:P de jongens gaan rustig zitten en jij gaat erbij zitten. Een tijdje zijn ze stil, omdat ze druk bezig zijn de chips te verslinden. je moet er een beetje om lachen. tom: wat is? jij: niks, grappig dat jullie zo'n honger hebben(lol) jullie hadden het best mogen zeggen als jullie honger hadden. bill: we hebben nu toch eten? dus alles is weer goed:P jij: wat waren jullie trouwens toenstraks aan het doen toen ik naar beneden kwam? bill met een schijnheilig gezichtje: hoe bedoel je? jij: nou, ik hoorde jullie rennen en toen ik onder kwam deden jullie nogal verdacht.. tom: nee, bill had een lekker wijf gezien in de libelle of hoe dat blad heet:P jij: ja hoor, alsof ik dat geloof(lol) in de libelle staan nooit 'lekkere wijven'! nou ja, als jullie het niet willen zeggen, maakt het me niet uit.. zolang het niks ergs is :P bill: als dat zo was, hadden we je allang iets verteld, maar dr is helemaal niks ;) jij: ok dan.

*tijdsprong*

je hebt voor de jongens pizza besteld en na een tijdje gaat de deurbel. je doet open en daar staat een man die naar de jongens vraagt. man: zijn bill, tom, gustav en georg hier? jij: ja, hoezo? man: ik ben hun manager, ze hebben volgende week een concert hier in Nederland, dus ik kom ze ophalen zodat ze kunnen voorbereiden. jij: ok, wacht ff, ik haal ze wel.
je loopt naar de keuken. daar zitten de jongens je vragend aan te kijken. jij: jullie manager is er, hij zegt dat jullie mee moeten om je voor te bereiden voor jullie concert volgende week. Dat verklaart ook meteen waarom jullie in nederland zijn!:P bill: ow, ok! en hij loopt naar de man toe in de gang. ik hoor ze praten. je loopt samen met de jongens naar de deur en je ziet bill nog gauw iets tegen de man zeggen. hij begint te glimlachen. jij: wat is er? bill: niks hoor(A) jij: alweer niet? ik begin er steeds minder van te geloven!:P
als de jongens vertrekken geven ze je allemaal nog een knuffel. Bill geeft je een kus op je wang en overhandigd je dan twee kaartjes. je kijkt hem vragend aan. bill: zo kun je naar ons concert komen ;) zijn plaatsen vooraan, en ook backstage, kun je daarna met ons kletsen! als je wil tenminste :P jij: maar dat is toch niet nodig? bill: je hebt ons zo goed opgevangen, we moeten toch minstens iets terugdoen! ;) jij: dankje! en voor je het weet geef je bill een kus op zn mond. je begint onwijs te blozen, maar bill kijkt je glimlachend aan. je hoort de toeter van de auto jij: je manager wordt ongeduldig(lol) bill: ja idd :P hij geeft je tot je verbazing ook een kus op de mond en vertrekt dan. je zwaait ze uit en loopt dan naar binnen. je gaat naar de woonkamer en pakt de telefoon. Wacht maar tot Maudy dit hoort!!


REACTIESSSSSSS PLEASEEE:P

Neeeee
oeps, je moest toch die andere hebben ;)

Reageer (7)

  • Unfinished

    waaaah <3333
    *fliptime*

    1 decennium geleden
  • Xtwins4lifeX

    oew.....zalig!!!
    XxX:D

    1 decennium geleden
  • Faint

    GOEEED!

    1 decennium geleden
  • TheSparrow

    WAAAH IK HEB HET AL GEHOORT >,<
    SNEL VERDER <3
    Ik heb straks verrassing voor je ;)

    1 decennium geleden
  • EyesOfBlood

    waaaaaaaaa doooooooooooooooooooooooooooooor ( k lees best snel :P)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen