Foto bij Chapter 2. Please let me wake up

Emmmm krijgt van mij een hele chocoladetaart omdat ze de hele tijd lieve reacties neerzet(K)
sorry dat ik je was vergeten meid(flower)

sorry datie niet zo lang is, ik heb 4 projecten en ik krijg binnekort weer allemaal toetsen die 3 x meetellen en waar ik hard voor moet leren

De vrouw praatte weer. Haar zachte stem vulde mijn hoofd. Het stelde me gerust en kalmeerde me. Ze leek me van alles te vertellen, maar ik kon haar niet verstaan. Was dit het? Zou ik voor altijd zo blijven liggen en er nooit achter komen wat ze zeggen? Was ik een soort stille psycholoog aan wie je alles kon vertellen? Zij hadden maar ik had vragen. Ik wilde dat ik ook problemen had. Dan wist ik meer van mijn verleden. Ik had wel een probleem. Ik wist niet wie ik was. Ik was het persoon zonder identiteit, zonder naam. De vrouw hield op met praat. Ik wilde dat ze doorging en bewoog mijn vingers nog een keer om haar stem te horen. Ik hoorde niks meer. Van binnen begon ik te panikeren. Hadden ze me nu achtergelaten? Was ik alleen? Uit alle macht probeerde ik mijn ogen te openen. Om ze misschien na te kunnen roepen, om ze te vragen of ze terug wilden komen. Ik zoog mijn longen vol lucht en deed alles om mijn ogen te openen. Het lukte, maar direct sloot ik ze door het te felle licht. Ik ademde zwaar en probeerde ze nu voorzichtiger te openen. De vrouw naast mijn bed praatte opgewonden tegen iemand. Nu kon ik haar stem wel horen. 'Ze wordt wakker! Ze wordt wakker!' Ik voelde me opgelucht. Er was iemand die op me had gewacht. Stukje voor stukje opende ik mijn ogen. Ik knipperde en wachtte tot mijn ogen gewend waren aan het felle licht. Ik voelde hoe vingers over mijn hand gleden. Ik keek in de ogen van de vriendelijke vrouw. Lieve, bruine ogen. Mijn ogen gleden de kamer rond. Alles was zo nieuw, zo mooi. Toen bedacht ik me waarom ik mijn ogen had willen openen en opende mijn mond om te praten. Er kwam geen geluid uit mijn keel. De vrouw streelde over mijn gezicht.

De vingers streelden over mijn gezicht. 'Je bent zo mooi,' fluisterde hij.

Geschrokken dook ik in elkaar. De vrouw keek me verschrikt aan. Pijn drong tot me door. Ik maakte me zo klein mogelijk, voor hoever dat lukte met alle draadjes aan mijn lijf en begon heen en weer te schommelen. Was ik maar nooit wakker geworden.

Reageer (9)

  • Sarissaabbyy

    snel verder schrijven is spannend:)

    1 decennium geleden
  • Overkill

    waha chillingz ^^
    ik moet verder lezen.. Addictedheid (nee geen woord, ja het zou dr een moeten worden)
    ik moet ook hw maken.
    ik moet ook slapen.
    but who cares?? ik ga lezen ;)

    X X

    ps ik heb ook veel pw's de komende tijd + een presentatie + een boekpresentatie... ik leef met je mee :(

    1 decennium geleden
  • STALIK

    WAH ik wil weten voor wie ze bang is :3
    dus je moet verdergaan <3

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    omg wie is hij ?
    als het Justin was zou ze toch niet in elkaar duiken?
    toch? verder <333

    1 decennium geleden
  • Diliges

    <333333 love it!!! Ikke ook choco taart wille (huil) snel verderrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen