Justin p.o.v
Chaz had gebeld dat ze in Nederland waren. Ik hoopte dat ze haar snel hadden gevonden. "Justin Drew Bieber, kon jij niet even zeggen dat je weg was, we waren je aan het zoeken!" mijn moeder kwam boos binnen. "sorry" zei ik en ik ging op de bank zitten. "soms probeer ik je te begrijpen maar je maakt het me wel moeilijk" zei ze hoofdschuddend. "sorry, Chaz en Ryan zijn geland in Nederland en ik hoop zo dat ze Denise snel vinden" zuchtte ik. "ze vinden haar wel, maar je moet begrijpen dat het ook je eigen schuld is" zei ze. "dat begrijp ik wel, maar ze reageerde opeens zo..zo.." "ik weet wat je bedoeld, maar wat zal jij ervan vinden als Denise op live tv met iemand zal zoenen?" "naar haar toe gaan en vragen waarom ze dat deed" zei ik. "kom op Justin, jij zal zo boos worden dat je haar het aller ergste zal wensen" zei mijn moeder. Ze kende me te goed. "oke je hebt gelijk" gaf ik toe. "dat wilde ik horen en nu hop naar het concert" zei ze en ze stond op.

Denise p.o.v
"En gaat je haar dan ook weg?" vroeg Laura toen ik bij haar was en alles had verteld. Ik knikte. "maar ik wil dan wel een pruik ofzo, maar dan wel blond, of zwart" zei ik. "zullen we er een uit gaan zoeken" zei Laura voor de grap. "oke, doen we!" zei ik vrolijk. Laura keek me eerst raar aan maar toen stond ze op, we zeiden tegen Laura's moeder dat we pruiken gingen uitzoeken. Samen liepen we naar onze fietsen. We fietsen naar een winkel waar mijn moeder me over had verteld. Toen we daar binnen kwamen zagen we mijn moeder staan. "hoi Denise, hoi Laura" zei ze vrolijk. "hoi mevrouw Noort" zei Laura. "wat doe jij hier?" vroeg ik aan haar. "ik dacht, ik koop een cadeautje voor Denise" "wij wilde er zelf een uitzoeken" zei ik. "dat is niet erg, ik wil wel meekijken wat jullie nemen" zei ze. Ik had zin om mijn moeder gek te maken. "en daarna gaan we stiekjes kopen en allemaal staartjes maken en een voor een afknippen" zei ik en mijn ma keek me aan. "haha, wat grappig, veel plezier ermee" zei ze vrolijk. We beken verschillende pruiken en ik besloot een blonde pruik te nemen. Ik zal gaan voor een hele nieuwe look, niemand zal me nog herkennen. We liepen naar het kruitvat en we kochtte stiekjes. Toen we weer bij Laura thuis waren vertelde we haar moeder over ons idee. Laura's moeder was kapper en ze vond het wel een lief gebaar. Zij wilde de rest er af scheren. We begonnen allemaal staartjes te maken. Daarna knipte we ze een voor een af. Toen we dat deden moesten we lachen maar toch ook huilen, ik had altijd prachtig haar gehad. Toen we klaar waren zetten ik de pruik op. Laura gaf me haar nerd bril. Ik liep naar de spiegel en keek naar mezelf. Tijd voor een nieuw begin.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen