22
Deze story word een stuk of 25x gelezen, willen jullie ook zo vriendelijk zijn om een reactie te plaatsen, of een kudo te geven? Abo? Vinden jullie hem trouwens nog wel leuk?
Scarlett Drews
Ik had Ja gezegd, we gingen opnieuw beginnen! Een vrolijk gevoel verspreidde zich door mijn buik. Ik giechelde even en Fernando keek me vragend aan. Ik ging weer normaal staan en stak mijn hand naar hem uit. "Scarlett Drews.." Fernando keek eventjes wantrouw richting mijn hand, maar toen hij door had wat ik van plan was pakte hij hem met groot plezier vast. "Fernando Torres.." Zei hij en maakte een buiging, waarna hij een klein kusje op mijn hand drukte. Ik giechelde opnieuw en trok mijn hand los. "Okay, huge Boy, Nu ik Ja heb gezegd, betekend dat niet dat we iets met elkaar hebben, remember?" Ik waggelde naar mijn weekend tas en stopte de laatste spullen in mijn tas, we konden eindelijk weer verder. Toen ik me weer omdraaide keek Fernando me met een pruillipje aan. Ik lachde en gaf hem een duwtje tegen zijn borst aan, er zaten wat zoutvlekken op van net. "IK HEB JE SHIRT VERPEST...!" Zei ik en ik sloeg mijn handen voor mijn mond, hij lachte en trok mijn handen naar beneden. "So? Ik koop straks wel een nieuwe, laten we hier nu eerst weg gaan!" Ik lachte en knikte, ik pakte mijn weekendtas vast en liep richting de deur, maar ver kwam ik niet, want de tas werd uit mijn hand getrokken en hij tilde me plots op. "Ah!" Zei ik verschrikt en ik klampte mijn armen om zijn hals. "Laat me niet weer vallen!" Gromde ik en hij keek me met spijt in zijn ogen aan. 'Dat zal nooit meer gebeuren..I promise..!" Hij knipperde een paar keer met zijn ogen en ik lachde, ik gaf hem een klap tegen zijn schouder en begon te spartelen. "Let me go!" Hij zuchtte en zette me op de grond. "Thnxya!" Zei ik, ik pakte de deurklink vast, toen ik hem open wou doen, werd hij losgegooid, de deur kwam met een klap tegen me aan en ik viel op de koude marmeren vloer. "Holaaa!" Hoorde ik een stem roepen, great. Ik voelde mijn hoofd weer kloppen en toen ik mijn ogen los deed zag ik dat Fernando naast me zat. "Gaat het?" Ik glimlachte even. "Ja hoor!" Ik stond op, gelukkig had de deur me niet hard geraakt. Ik zag dat Trace met haar beide handen in haar zij voor David stond. "Wat doe je nou gék!" David trok een pruillip en ik lachte, ik liep richting mijn vriendin en pakte haar arm vast. "Relax, het gaat wel.." Trace keek me keurend aan, maar omhelste me toen. "Sorry, ik was gewoon..." Ze wierp een blik op David. "Ik liet me gewoon gaan.." Ik grinnikte en liet vervolgens Trace weer los, ik voelde een paar ogen op mijn rug branden, toen ik me omdraaide zag ik Fernando en ik lachte even. "Écht, het deed geen eens pijn!" Ik knipperde een paar keer onschuldig met mijn ogen en ging achter hem staan, legde mijn handen op zijn schouder en hij keek via zijn schouder naar me. "Wat ga je doen?" Ik glimlachte en zette me af. "Op je rug.." Hij pakte mijn benen net op het juiste moment vast, ik sloeg ze om zijn middel en keek richting Trace die David overeind had getrokken. "Daviiddd?" Vroeg ze met een lief stemmetje, volgensmij waren hun in 1 dag, ook al redelijk bevriend geraakt. "Ja hoor, maar straks wil ik op jou'n rug!" Antwoorden deed Trace niet, want ze sprong op zijn rug gaf hem een stomp. "Niet dus.." Siste ze richting mij, ik lachde hard, waardoor Fernando me vragend aan keek. "Niks.." Zei ik heel onschuldig. "Laten we gaan!"
Zie boven?
Reageer (4)
<33333
1 decennium geledenleukk!! snel verder !<3
1 decennium geledenlovee it en hij is heel goed!
1 decennium geledenDus snel verder!! <3
leuk!
1 decennium geleden