Chapter 26
Hermelien en ik keken elkaar aan en we wisten dat we samen gingen. “Door elkaar heen” Begon hij weer. “En ik maak de koppels” Hij hielt een lijst voor zich en las het op. “Harry Potter samen met Anton Goldstein, Ron Wemel met Terry Bootsman, Junelle Sutton met Luna Leeflang, Hermelien Griffel met Padma Patil” En zo ging het nog wel even door. Ik zelf was blij met wie ik moest en de rest blijkbaar ook wel. Want hun kenden elkaar al blijkbaar ik stelde me ook netjes voor aan hun ‘partners’. Toen kwam Luna aanlopen en begonnen we aan ons drankje. We moesten een slaapdrankje maken zo kom je in een droomloze slaap had Professor Sneep vertelt.
Bij Luna en mij ging het niet echt goed het had een blauwe kleur in plaats van paars, maar we konden er wel om lachen. Ik keek naar het drankje van Hermelien en zij had een roze kleur beter dan blauw. En achter ons die van Harry en Ron waren totaal andere kleuren ik kon er tenminste om lachen, maar hun blijkbaar niet. Uiteindelijk was de les afgelopen en moesten we door naar Verweer tegen zwarte kunsten die vrij vlot liep en daarna Verzorging van Fabeldieren en nog Gedaanteverwisseling en toen was onze eerste lesdag al om. Hermelien en ik liepen eerst naar onze kamer om de boeken terug te brengen terwijl we liepen maakte Hermelien een hele schema met welke vakken ze eerst zou doen met het huiswerk die we amper hadden. “We kunnen beter eerst beginnen met Toverdranken en daarna met Gedaanteverwisseling en daarna met …” Ik begon wel een beetje gek te worden. “Hermelien stop we gaan eerst lekker eten en daarna zien we verder” zei ik tegen haar.
Ik ben ziek, blegh, maar omdat ik ziek ben hebben jullie een hoofdstukje van mij gekregen.
Reageer (5)
snel veder
1 decennium geledenSuperverhaal, snel verder <3
1 decennium geledenhaha!
1 decennium geledensnel verder!!
xx
“Hermelien stop we gaan eerst lekker eten en daarna zien we verder” zei ik tegen haar.
1 decennium geledenDat zou ik ook echt letterlijk zo zeggen ^^
Helemaal Hermelien zoals ik haar ken xd
1 decennium geledenIk zou Hermelien aan de ene kant wel aardig vinden , maar aan de andere kant zou ik gek worden.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik heel erg van uitstellen hou, hoe later hoe beter.
xxxx