Foto bij 20*  I'll cover you

Reacties?
Kudo's?
Please?
Evn voor de duidelijkheid in dit stuk schrijf ik een beetje hatelijk over de Cullens en Bella maar zo denk ik er niet over, zo ziet Allison het.

Kim en ik keken hem nieuwsgierig aan. 'Wat is er dan?' vroeg ik nieuwsgierig en een beetje bezorgd door zijn ernstige gezicht. 'Ik moet vandaag naar Bella toe!' Ik zuchtte een beetje, ik mocht Bella wel maar het doet me pijn dat ze Jacob zo in haar greep heeft, ze kan er natuurlijk niks aan doen maar het irriteert me een beetje. Ik hoor Kim ook zuchten en ik weet zeker dat ze nu met haar ogen rolt. 'Waarom moet je naar haar toe?' 'Please Alli, please. Die bloedzuiger houdt haar nog net niet gevangen en ik moet haar even spreken.' praatte hij over mijn vraag heen. 'Oké dan,' stemde ik zuchtend toe 'wat moet ik doen?' 'Pap bezig houden zodat hij niet merkt dat ik weg ben.' Pap had hem nog net niet vrboden om met Bella om te gaan, het deed hem gewoon pijn dat Jacob iedere keer gekwetst werd en waarschijnlijk zou hij Jacob nog bij haar wegsleuren als hij dat had gekunt. 'Oké, maar ga dan snel want hij zal zo wel wakker worden.' Hij glimlachte even dankbaar naar me en toen was hij weer weg. 'Waarom doe je al die moeite voor hem?' vroeg Kim toen ze zeker wist dat Jacob vergenoeg uit de buurt was. 'Hij is mijn broer, wat moet ik anders?' vroeg ik haar zuchtend. Daar had ze geen antwoord op en net toen ze wél een antwoord wist kwam Billy binnen. 'Goedemorgen,' zei hij vrolijk. 'Morgen,' zeiden Kim en ik in koor terug. 'Waar is Jake?' vroeg Billy toen hij door de kamer keek. 'Die is voor mij naar de stad om nieuwe verfspullen te halen,' bedacht ik snel. 'En je kon zelf niet gaan?' vroeg hij verbaasd. 'Nee, want Jared heeft Kim hier net afgezet,' antwoordde ik zelfverzekerd. 'Dan had Kim toch meegekund?' vroeg hij door. 'Nee, want Kim is allergisch voor verfdampen weet je nog?' Daar kon hij niks tegenin brengen want het was waar. Kim keek me verbaasd aan, waarschijnlijk vroeg ze zich af hoe ik zo goed kon liegen ofzo. 'Dat is wel heel aardig van hem, heb je al iets teruggedaan om hem te bedanken?' vroeg hij. 'U moest is weten,' zei Kim en ik porde snel met mijn elleboog in haar zij en we liepen snel het huis uit naar het strand.

Reageer (8)

  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Fearful

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Pam

    Verfdampen allegrie, hoe orginieel! En dat was niet sarcastisch

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • loveer

    Veeeerder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen