19* I Need Your Help
POV Allison Black
*Een week later*
Ik lig op mijn bed, het is 7 uur `s ochtends en omdat het eindelijk vakantie is wil ik liever nog even blijven liggen. Er is veel veranderd de afgelopen week, ik woon bijvoorbeeld bij Billy en Jacob, ik heb mijn eigen kamer. Ik heb de muren geschilderd en omdat ik het saai vond om ze maar één kleur te doen heb ik het meer met de avondzon getekend die Jacob en ik zagen toen we het goed maakte. Het ziet er heel mooi, ik heb niet zo'n hele grote kamer maar dat maakt me niet uit, er past een bed in, een kast een een klein bureau met daarboven en boekenschap. Mijn moeder zit in Miami en we mailen zo'n drie keer per week, het gaat beter met haar, de warmte doet haar goed hoewel de zon het erger maakt. Opeens word ik uit mijn gedachte gehaald doordat iemand boven op me is gesprongen, als het een weerwolf was geweest was is nu bezweken onder het gewicht, maar het is geen wolf het is mijn nieuwste, beste vriedin. 'Kim! Ga van me af, ik stik!' schreeuwde ik lachend en zij rolde lachend van mijn bed af. Opeens stond Jared in de deuropening. 'Jared! Hou je inprint bij je!' lachte ik en toen hij het tafereel zag schoot hij zelf ook in de lach. 'Sorry Alli, maar ze was me te snel af.' antwoordde hij tussen het lachen door. 'Leugenaar! Je bent een weerwolf, ik weet dat snel genoeg voor haar bent.' 'Ja, maar als zij dit leuk vindt om te doen ga ik haar niet tegenhouden.' En ik zuchtte verslagen, stom inprent gedoe. 'Wat doen jullie hier eigenlijk om 7 uur `s ochtends?' vroeg ik toen ik me opeens realiseerde hoe laat het ook alweer was. 'Jared moet gaan wachtlopen dus,' Maar ik onderbrak haar al: 'Dus ik moet op zijn kleine inprint passen?' En Kim knikte liefje. Ik grinnikte, Kim was super, ze was lief en grappig en je kon alles tegen haar zeggen ze zou het toch niet doorvertellen, nou ja misschien aan Jared, maar dat kan niet anders als hij haar inprint is. 'Nou oké dan.' zuchtte ik alsof het een hele moeilijke vervelende taak was. Jared grinnikte en Kim sloeg me tegen mijn schouder. Toen Jared na een paar minuten nog steeds naar Kim aan het staren was zei ik: 'Moet jij niet ergens als een megapuppy gaan rondrennen?' En Kim schoot in de lach, Jared grinnikte ook maar liep toen toch maar weg. 'Als jij beneden de tafel dekt ga ik me even opfissen.' zei ik tegen Kim en ze knikte. Ik douchte super snel en trok mijn ondergoed en een luchtig zomerjurkje aan, daarna liep ik naar beneden. Ik ging tegenover Kim aan tafel zitten en we begonnen te eten. Na een kwartier kwam Jacob binnen lopen, Jared had hem waarschijnlijk net afgelost. 'Alli, ik heb je hulp nodig.'
Reageer (6)
Oe, verder verder
1 decennium geledenPleeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssseeeeeeeeeeeeee
Waar heeft Jaky haar hulp voor nodig????
Ik wil het weten, ik wil het weten, ik wil het weten.
Ik weet het ik weet het.................
Niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(
Ik ben een nieuwschierig aapje, dus ga please verder voor dit nieuwschierige aapje!!!!
Oeeh Kim is liefiigg
1 decennium geledenVerder!
1 decennium geledensnel verder <3
1 decennium geledenVeeeeeerder!!! Komen er vandaag nog wat hoofdstukjes?
1 decennium geleden