16* Are You Insane?
POV Jacob Black
Ik liep zo snel als ik kon het bos in en veranderde in een wolf. Hoe kon dit? Wie is zij? 'Heey Jake' hoorde ik Jared in mijn hoofd 'was jij niet bij Alli?' Alli? dacht ik bij mezelf. Zoals Jared het zei leek het bijna of zíj familie waren. Jared hoorde waarschijnlijk mijn gedachten afdwalen en onderbrak me door iets te 'denken'. Dus je weet het hè? Ze heeft het je vertelt. dacht hij. 'Wist jij dit?' vroeg ik hem en ik voelde mezelf kwaad worden dus ik concentreerde me even sterk op alle bomen n geuren die langs me op kwamen. 'Ja, sorry daarvoor. Maar wat heb je gezegd? Wat ga je nu doen?' vroeg hij nieuwsgierig. Zonder dat ik het wilde dacht ik terug aan wat ik daarnet gedaan heb en Jared zag het natuurlijk ook. Opeens hoorde ik een gevaarlijk, hard gegrom. 'Je hebt wát?!' hij klonk bozer dan hij ooit had gedaan. 'Jongens wat is er aan de hand?' hoorde ik opeens de stemmen van Paul, Sam en Embry. We stopten en wachtten tot de rest ons op de open plek zou treffen, Jared dacht aan onze conversatie van net en ook Paul begon te grommen. 'Jake, klootzak!' dacht Paul kwaad. Sam en Embry keken me alleen geschrokken aan. 'Je hebt een zusje?' vroeg Sam verbaast. 'Een half-zusje.' verbeterde Jared met op elkaar geklemde kaken. Sam en Embry keken van Paul en Jared naar mij. 'Wat weten jullie er dan van? En waarom weten jullie het eerder dan Jake zelf? Wie is dat meisje?' vroeg Embry helemaal in de war. En Paul was de enige die antwoord gaf; 'Dat meisje heet Allison, Allison Summer, of nee wacht, Allison Black,' zei hij terwijl hij me woedend aankeek en de naam Black schoorvoetend dacht 'we kennen haar zo goed omdat ze al 5 jaar onze beste vriendin is.' De jongens begonnen het iets beter te begrijpen. 'Maar hoe weten jullie dan dat ze Jacobs zusje is? Waarom hebben jullie het hem niet eerder vertel?' 'Omdat wij het ook nog niet zo lang weten, pas 3 dagen.' antwoordde Jared dit keer. 'En dankzij Jacob hier zien we haar waarschijnlijk toch nooit meer.' zei Paul terwijl hij me weer kwaad aankeek. 'Hoezo niet?' vroeg ik verrast, ik snapte best dat ze kwaad op me kon zijn of zwaar teleurgesteld, maar waarom zou ze Jared en Paul dan nooit meer zien? 'Omdat ze nu waarschijnlijk met haar moeder mee verhuisd naar Miami.' antwoordde Jared iets rustiger dan Paul, maar daardoor hoorde je de pijn en teleustelling in zijn stem des te beter. Toen bedacht ik me pas weer dat, als haar moeder zou gaan verhuizen, ze in La Push zou komen wonen. 'Waar zou ze eerst dan gaan wonen? En waarom kan dat niet meer?' Alle jongens keken me dom aan, alsof dat antwoord toch wel duidelijk moest zijn. Toen wist ik het opeens. Natuurlijk! Ze zou bij ons komen wonen, bij mij en mijn vader. Even voelde ik me gelukkig dat mijn zusje bij ons zou komen wonen. Maar een seconde later bedacht ik me al dat ik het verpest had in plaats van dat ik ervan kon genieten.
Reageer (4)
Sukkelpower!!!
1 decennium geledenPrachtig <3
1 decennium geledenZo'n verslavend verhaal !
Dus vlug verder !!
Xx
Wat een sukkel is hij toch..
1 decennium geledensnel verder!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden