Foto bij Tenth.

Sorry mensjes, ik ben 2 dagen niet op Q geweest vanwege toetsen o_O

@ Luanh
Marilyn draaide zich om en wilde wegrennen.
Ik was blij dat ze me wilde helpen. Ik bedoel, iedere wilde gek had zich kunnen verkleden als haar tweelingzus.
Eigenlijk schaamde ik me diep. Ik was uit de zee gezet en dacht dan zomaar weer aan te kunnen kloppen bij de mensen die ik tien jaar geleden in de steek had gelaten. Hoewel, als vierjarige had ik toch niet kunnen weten van de Meerminnenrots?
"Wacht even, wat zei je daar nou precies?" Marilyn had blijkbaar beseft wat ik gezegd had. "Míjn ouders? Het zijn net zo goed jouw ouders, hoor."
Ik schudde mijn hoofd. "Ik ben tien jaar lang weggeweest, ik ben opgegroeid tussen de meermensen. Dan kan ik toch niet zomaar terugkomen en zeggen: "Ha, pap en mam, hier ben ik weer."?"
Marilyn leek verbijsterd. "Maar... Ze kunnen toch moeilijk zeggen dat ze je niet terug willen? Je bent wél mama's dochter. Ze zou sterven van geluk als ze jou terug zou krijgen."
"En dat is nou precies wat ik niet wil, dat ze sterft." merkte ik scherp op. Ik moest er omheen zien te praten, ik kón nou eenmaal niet terug naar huis.
Marilyn negeerde mijn laatste opmerking.
"Zei je daar nou iets over... meermensen?" vroeg ze.
Shit, dan had ze toch beter over teruggaan naar huis door kunnen praten.
"Eh, nee..." probeerde ik me van de domme te houden, "hoe kom je daar nou bij?". Ik voelde dat ik knalrood werd.
"Oh, dan heb ik het vast verkeerd gehoord. Nou, ik kom zo terug." Marilyn haalde haar schouders en liet me alleen in de bosjes.

@ Marilyn
Ik wist toch écht zeker dat ik het woord 'meermensen' gehoord had. En waarom werd Luanh zo knalrood toen ik ernaar vroeg?
Ach, ik had het vast verkeerd verstaan.
Ik hoopte ongezien het huis binnen te kunnen gaan.
De meeste mensen gaan nou eenmaal niet naar een vriendin, om een half uur later terug te komen en met een verband en een paar boterhammen weer terug te gaan.
Mijn mobieltje rinkelde. Ik haalde het uit mijn zak en las op het schermpje: inkomende oproep van Isis.
Die vroeg zich natuurlijk af waar ik bleef. Wat moest ik zeggen?

Lang genoeg? (flower)

omg mensen, de Kudo-Knop gaat nu echt officiëel handtekeningen uitdelen. Gewoon even een reactie zetten en op de groene knop rammen. :Y)

Reageer (5)

  • Chrysanthe

    AAAAA neeee snel verder:O

    Echt super Story(flower)

    1 decennium geleden
  • Shadowlife

    gaaaaaf!!! je kan echt goed schrijven :) snel verder
    en als je wilt, wil je dan mijn verhaal 'de strijd' lezen??

    1 decennium geleden
  • IamAlice

    ik ram pas op de kudoknop als hij me persoonlijk zijn handtekening gaat (maar als het te lang duurt sla ik hem in elkaar met alle liefde * evil laugh*

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    ach, zolang er meer dan 10 zinnen staan ben ik tevreden ;)
    lalala -inspiratielozereactie,iknow-
    snel verder (L)(L)(L)
    kuzz

    1 decennium geleden
  • SuperrCarrot

    zeker wel lang genoeg ja (maar het mag natuurlijk altijd langer xD *hinthint*)
    GE WEL DIG geschreven!!!
    egt een super story (H)(H)
    heeeel snel verde rplease!!!
    XXX(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen