Speciaal voor sannebaaij

Chaz p.o.v
ik zat met Ryan in het vliegtuig. Ik had gister niks gedaan, 'het is beter zo' was wat Denise had gestuurd, maar dat was het niet. Haar tweets waren veranderd, ze waren niet meer zo vrolijk als altijd. Er was iets met haar ik wist het. Gelukkig wist Ryan nog waar ze woonden. Een vrouw kwam vragen of we onze gordels om wilde doen. Ik knikte en maakte Ryan wakker. "hè..wat" zei Ryan. "je moet wakker worden, we gaan landen" zei ik lachend. Ryan was in een keer wakker. En klikte zijn gordel vast. Toen we geland waren hielden we een taxi aan. Ryan vertelde waar we naar toe moeste. "had Justin een hotel voor ons geregeld?" vroeg Ryan. "ja, een hotel bij Denise in de straat" ik pakte mijn telefoon en zette hem aan. Ik zocht bij contacten naar de j. Ik belde Justin. "hee jus!....ja we zijn er maar op welke naam had jij die kamer gehuurd?...haha oke, hoe is je tour?....ja, we vinden haar wel en anders gaan we gewoon bij haar aan de deur...oke later" ik hing op. "en hoe ging het met hem?" vroeg Ryan. "slecht, hij moet de hele tijd aan Denise denken en Selena belt hem de hele tijd en Denise heeft een nieuw nummer want als hij haar beld krijgt hij te horen dat dat nummer niet in gebruik is." zei ik. "dat is kut" "bedoelen jullie Denise Noort?" vroeg de taxichauffeur. "ja, kent u haar?" we waren opeens heel geintereseert in de taxichauffeur. "ja, ze is bevriend met mijn broer Roy" zei hij. Roy, die naam kwam me wel bekend voor. "weet u of er iets met haar is?" vroeg Ryan. "als er iets met haar is zal Roy het misschien weten, ze hebben haar nogal gedumpt zeg maar" "hoe bedoel je?" vroeg ik. "nou, Mark die heeft met Densie gehad en toen het uitging zeiden ze niks meer tegen elkaar en toen ze erachter kwamen dat ze met die ene Justin Bieber had wilde Mark niet meer met haar om gaan, de rest van hun vriendengroep is hem gevolgd, alleen Laura niet" legde hij uit. Wat erg voor haar, eerst Justin toen hun. Ze heeft echt weinig nu. We stopten voor het hotel en stapte uit. "dank je" zeiden we tegen de chauffeur en we liepen het hotel binnen. "hallo, we hadden gereseveerd op naam van Somers" zei ik. De vrouw knikte en zocht wat dingen op. We kregen de sleutel van kamer 19. Dat was Denise's lievelings getal. We liepen naar de kamer en zetten onze koffers neer. We hadden 3 weken, 3 weken om Denise te vinden, ik hoop dat we haar snel vonden.

Reageer (1)

  • celinexJB

    Vet mooi !! @maatschapijleer xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen