Foto bij chapter 28: the sister of my mum

Ik hoor voor de rest niet wat hij zegt, want er gaat een fluistering door mijn hoofd heen en als ik goed luister zegt het dit: "Je moet oppassen Gwen, de demonen houden je in de gaten en zijn helemaal niet blij omdat je een van hem gedood hebt en hen een ziel hebt afgenomen."

Gwen pov

Ik kijk in het rond om te zien of iemand dat gezegd kon hebben, maar iedereen is aan het opletten. "Gwen, kun je me zeggen hoe je een vampier dood?" Ik kijk de leraar raar aan en werp dan een blik op Seppe die bijna onmerkbaar knikt. "De klassieke manier is om een houten staak door het hart te steken. Een tweede manier is om de vampier aan stukken te scheuren en te verbranden." De leerkracht knikt goedkeurend. De bel gaat en iedereen staat op voor de lunch. "Gwen, Vanessa en Seppe, zou ik jullie even kunnen spreken?" Vanessa kijkt me aan en ik haal mijn schouders op.

"Ik weet wat jullie zijn." Vanessa en ik happen geschrokken naar lucht, terwijl Seppe gewoon zijn wenkbrouwen optrekt. "En jij weet dat omdat?" vraagt Seppe en gaat op een bank ergens in het midden van de klas zitten. "Omdat mijn zus de meisjes kent en me over jou vertelt heeft." Ze kijkt Seppe aan die binnen twee seconden voor haar bureau staat. "Wie is je zus?" De vrouw, die zich bijna dood geschrokken was, hapt naar adem en begint te vertellen: "Mijn zus heeft haar man zo'n 11 jaar geleden verlaten." Ik onderbreek haar ruw: "Je zus is mijn moeder hé" de vrouw knikt en kijkt me met ogen vol verdriet aan. "Ze was vertrokken om wat zij was. Jij hebt het van haar geërft." Ik knik begrijpend en kijk naar de grond. Ik voel hoe een arm om me heen geslagen wordt en kijk recht in de donkere ogen van Seppe (Hun ogen hebben zo een beetje hun kleur terug gekregen die ze hadden toen ze nog mens waren). "Kom na school naar mijn auto. Dan breng ik je naar je moeder." Ik knik, draai me om en wil vertrekken, maar er schiet me iets te binnen. "Hoe heet je?" de leerkracht glimlacht. "Mijn naam is Gwendolynn."

Gisteren naar de cineme geweest 'Gnomeo en Julliet gaan kijke xD
Goeie film

Reageer (3)

  • HoranJump

    snel verdeeer (=

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    super!
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Pam

    niceeee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen