Foto bij 3.3 Motieven.

Bella peinsde:'Mmm,''
Bella pakte wat spullen uit de koelkast om het avond eten van Charlie te maken. Maar in Bella hoofd was ze volgens mij heel ver weg.
Ik stond tegen het aanrecht geleund en keek de hele tijd naar Bella gezicht.
Bella bleef midden in de keuken een keer stok stijf staan. De homp bevroren hamburgers gleed uit haar verdoofde vingers.
Ik vangde het snel op en gooide het op het aanrecht.
Mijn armen waren al om Bella heen, mijn lippen tegen haar oor.
Ik zei:'Wat is er?'


Bella schudde verbaast haar hoofd.
Bella leef stok stijf staan. Ik schudde Bella door elkaar.'Bella?'
Bella zei:'Ik denk...ik denk dat hij het wilde checken. Om het zeker te weten.Dat ik nog mens ben ,boedel ik.'
Mijn lichaam werd heel hard. Ik wilde niet als Bella ziel zal weggegaan door-voor mij. Ik wilde haar niet in brand laten staan 3 dagen door-voor mij. Bella fluisterde:'We zullen eerst weg moeten gaan.Voor die tijd. Zodat het verdrag niet geschonden wordt. We zullen nooit meer terug kunnen komen. Ik sloeg mijn armen nog dichter om Bella heen.
Ik zei:'Ik weet het.'
'Ahum.' Charlie schraapte luidruchtig zijn keel achter ons.
Bella schrok en trok vervolgens met een rood gezicht los uit mijn armen.
Ik ging weer tegen het aanrecht staan. IK Kon mijn gedachten alleen maar houden op wat Bella net zei. Ik probeerde mijn ogen nog in prooi te houden, maar het lukte niet helemaal.
Charlie hintte:'Als je niet wilt koken bestel ik wel een pizza, hoor.'
Bella zei:'Nee, het is niet erg,ik ben al begonnen.'
Charlie zei:'Goed dan.' Charlie leunde tegen de deurpost en sloeg zijn handen over elkaar. Bella zuchtte en ging weer eten maken voor haar en Charlie.


Sorry voor het korte hfd. Ik ga morgen of overmorgen nog een schrijven.

Reageer (2)

  • MeggieVamp18

    This zoiezo altijd super :D
    Kudootje xD
    Morgen of overmorgen verderrr :P

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • LightRose

    morgen verder schrijven please!!!!!!!!!!
    :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen