Foto bij 005 Paranormal Activity

Deze is héééééél kort maar als ik 3 lieve reacties krijg krijgen jullie het spannende en een soort van onthullende deel ;)


Enjoy(H)..

Jacob p.o.v

Ze kwamen weer terug, iedereen wilde alles beginnen afsluiten tot ik zei.
‘Zou ik nog eens mogen proberen? Maar alleen?’ vroeg ik aan ze. Ze knikten en ik liep de trap op naar de kamer. Ik liep de kamer in en inderdaad, het was er ijzig koud. Ik ging voorzichtig op het bed zitten en keek eens rond. Mijn blik bleef steeds bij de enge schommelende schommelstoel.
‘Haai ik ben Jacob’ zei ik tegen de schommelstoel. Het voelde raar om tegen een stoel te praten maar je kon een aanwezigheid voelen.
'Ben je een slechte geest of een goede?’ vroeg ik maar dacht dan dat ze vast niet kon antwoorden.
‘Laat de meter afgaan als je een goede bent’ zei ik dan snel. Na twee seconden ging de meter af. Een goede geest dus. Die schommelstoel was wel eng, maar die kan hier toch niet al 100 jaar staan?
Zit je nu in de schommelstoel?’ vroeg ik voor het zekerste. De meter ging weer af, dat zie ik als een ja.
‘Voel je je ongemakkelijk nu ik hier zit?’ vroeg ik maar kreeg geen reactie terug. Dat zag ik dan als een nee. Het voelde net alsof je een echt gesprek had met iemand, vreemd maar wel waar.
‘Mag ik wat vragen?’ vroeg ik want er brandde nu wel een vraag op mijn tong, ik wilde het zo graag vragen. De meter ging weer af dus ja.
‘Euhm…

Reactiess?? <33

Reageer (11)

  • Eventually

    Oeehh, nu snel verder x

    1 decennium geleden
  • ailine39

    spannend

    1 decennium geleden
  • Pam

    NIcceeee nu wil hij natuurlijk weten wie het is toch? maar misschien heb ik het wel helemaal verkeerd.xD

    1 decennium geleden
  • Myss

    SNEL VERDERRRRR

    1 decennium geleden
  • JustEmmie

    Aaah snel verder?!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen