Op weg naar L.A
Purple-Fay
Rood-Bonita's moeder (Kim)
Blauw-Bonita's broertje Coen
Naam---Bontia
Leeftijd---16
Land---Engeland
Familie---Moeder en broertje
Beste vriendin---Fay
Yes eindelijk mag ik naar L.A zegt Bonita door de telefoon tegen haar beste vriendin Fay
Nee dat meen je niet?!?
Ja dat meen ik wel, maar ik mag van me moeder ook iemand mee nemen naar L.A dus ik dacht meteen aan jou als je dat leuk zou vinden?
Als ik dat leuk zou vind? Ik vind het geweldig wat denk jij dan dat ik z'n kans laat schieten nou echt niet meid. Hoe laat en waneer ga je weg?
Nou ik ga morgen vroeg al dus misschien kan je nu al je spullen ingaan paken en dan kom ik je met me moeder zo op halen.
Oke is goed ik ga dan nu ophangen en mijn spullen inpaken kom maar gewoon al vast hier heen en dan praten we straks wel verder.
Mam Fay gaat mee naar L.A als je nou even opschiet kunnen we haar zo op gaan halen.
Moet ik opschieten?!? ik ben hier niet de gene die alles nu nog snel wil regelen maar als jij nou ook is opschiet kunnen we gaan ik sta hier nu al weet ik veel hoe lang te wachten
Ja ik wacht ook al lang
Mam moet Coen ook mee naar Fay?
Ja wat denk jij dan ik laat hem niet alleen thuis anders weet ik straks wat er van ons huis over is helemaal niks dan ligt alles overal op de grond en dan heb ik weer 3 dagen nodig om het op te ruimen en die tijd hebben we niet meer omdat we morgen weg moeten
Oke dan maar hij moet wel ze kop houden als we in de auto zitten
Als jij de auto ooit nog haalt schiet nou is op
Als Bonita eidelijk beneden is en de auto instapt wordt ze gebelt door Fay die zich af vraagt waar ze blijft, Bonita zegt dat ze er nu aan komen.
Aangekomen bij Fay staan alle koffers van Fay al in de gang.
OMG! Fay neem je echt zo weining mee je gaat niet 1 week hea je gaat een paar maanden misschien wel een paar jaar.
Bonita rustig de rest van mijn koffers staan in de woonkamer anders kwamen jullie de hal niet eens binnen, zullen we dan maar de koffers weg gaan zetten? anders staan we hier morgen nog steeds.
Zo Fay je hebt best wel veel spullen mee genomen zeg is dit je hele kleding kast?
Ja ik wilde niet te weining spullen mee nemen u weet maar nooit waneer je het nodig kan hebben en ik heb ook al me make-ip spullen ingepakt enzo
Make-up? dat is toch voor lelijke mensen?
Coen hou je kop dicht je bent zelf lelijk!
Allebei op houden en instapen, Fay moet jij je ouders geen gedag zeggen?
Heb ik al gedaan dus we kunnen gaan, ik heb er echt zin in ik kan niet wachten tot morgen ochtend
De volgende ochtend verloop druk en rommelig, Bonita is haar linker schoen kwijt en Coen legt nog te slapen en is bijna niet wakker te krijgen na één uur lang zoeken en haasten is iedereen eindelijk klaar om weg te gaan, Heeft iemand mijn auto sleutels gezien? Laat maar ik heb ze al Bonita en Fay komen jullie nou nog?
Eindelijk zitten Bonita, Fay, Coen en Kim in de auto op weg naar het vliegveld, onderweg moeten ze nog een keer stopen omdat Coen moet plassen, ze komen rond 2 uur aan op het vliegveld en ze hebben moeite om alle spullen op de band te leggen, als ze eindelijk in het vliegtuig zitten, zegt fay dat ze wel een leuk hotel weet in L.A en dat ze daar echt naar toe moeten gaan, Bonita's moeder zegt dat ze dan nog wel bespreken als onderweg zijn.
Reageer (1)
supergoeed !
1 decennium geledenkudo