Foto bij [49] death fight

Ze begint te rennen, en terwijl ze van de rand afspringt, kan ik het niet laten om te gillen. Ik hoor ook Annabeth's angstgil als ze opstijgen, maar dan gaan we weer rechtvooruit, op weg naar Washington.


carrot zei op 1 maart 2011 - 17:23:
ha, ik heb toevallig een paar dagen geleden een aflevering van the vampire diaries seizoen 2 gezien, waarin Elijah vermoord werd met een dolk die je in de as van een of andere boom moest dippen en als je wilde dat de vampier echt dood bleef moest de dolk blijven zitten. betrapt! ^^ maar da neemt nie weg da u verhaal gwn GEWELDiG is!!

Dear Carrot
Ik ben echt een enorme fan van The Vampire Diaries, en ondertussen heb ik ook al alle nieuwe afleveringen van seizoen 2 gezien :9~
Dus, vandaar... :$
Je moest de dolk trouwens in de as van een witte eik dopen (lol)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • LaJoie

    Moet Daphne zelf niet doodgaan van de pijn aangezien ze verbonden is met Nathan?

    1 decennium geleden
  • MissAttitude

    ja dat deed ze:P

    zeg...ben je voor stefan of damon?

    ik zelf ben voor damon :9~ hij is lekker en ik val op badguys :X

    1 decennium geleden
  • EndofRainbow

    Cool hoofdsutk trouwens. Weer lekker droog met "Vliegende engelen, die zie je tcoh elke dag?" xd
    WEL ONTZETTEND ZIELIG VOOR NATHAN & NATHANIËL & EVA & BEN & ANNABETH
    Ik hoop dat Daphne het hoofd er inderdaad vanaf heeft getrokken ^^

    1 decennium geleden
  • EndofRainbow

    TROK ZE NOU NET HET HOOFD VAN DIE DEMON ERAF?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen